עמי שטרמר (40) מונה לתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות בסלקום. בתפקידו האחרון שימש כמנהל לקוחות אסטרטגיים באגף העסקי.
בשבוע שעבר הודיעה מנהלת השירות בסלקום, גלית שאקלו, על עזיבתה את החברה בעקבות מינויה לתפקיד סמנכ"ל השירות בפרטנר. שאקלו ניהלה את מערך השירות בפועל בשנה וחצי האחרונות.
עמי שטרמר, סמנכ"ל שירות הלקוחות בסלקום / צילום: תמונה פרטית
שטרמר החל את דרכו בסלקום כנציג שירות, ובעקבות המינוי הוא סוגר מעגל של עבודה במערך השירות של החברה במשך 18 שנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.