הרשת החברתית טיקטוק השיקה השבוע תוכנית פיילוט בשם TikTok Resumes. במסגרת המיזם, טיקטוק תאפשר למשתמשים בארצות הברית להעלות את קורות החיים שלהם בפורמט מצולם. הסרטון המצולם יישלח למעסיקים זמינים בארצות הברית כמו WWE, טיקטוק ו-Shopify. התוכנית למעשה "נועדה להמשיך ולהרחיב את טיקטוק כערוץ חדש לגיוס וגילוי עבודה", כך נכתב בהודעת החברה.
טיקטוק ראתה עלייה בתחומי הקריירה ובתוכן הקשור למשרות, בעיקר בעזרת האשטאגים כמו #CareerTok. זה גרם לרשת החברתית לפתח את הפיילוט, שבמסגרתו חברות יקבלו קורות חיים בפורמט מצולם עד ה-31 ביולי. לפי החברה, מעל ל-30 חברות נרשמו לקבלת קורות חיים כחלק מהפיילוט. על פי טיקטוק, "אנו מתחברים עם חברות נבחרות ומזמינים מחפשי עבודה להגיש מועמדות לתפקידים בעלי ניסיון אצל כמה מהמעסיקים המבוקשים בעולם".
איך זה יעבוד? המשתמשים ייצרו קורות חיים בסרטון מצולם, יפרסמו אותו בטיקטוק, ויוכלו לייעד את הסרטון למגייסים דרך האפליקציה. בטיקטוק ממליצים למשתמשים שלא לכלול פרטי קשר אישיים כמו כתובת הדוא"ל שלהם בסרטון. על המשתמשים להשתמש בהאשטאג #TikTokResumes כשהם מפרסמים את קורות החיים שלהם. את קורות החיים יהיה אפשר למצוא דרך ההאשטאג וגם דרך אתר ייעודי -www.tiktokresumes.com, שם יהיה אפשר לראות גם הצעות דרושים שונות.
נכון לעכשיו התפקידים מותאמים לארצות הברית בלבד והשירות אינו זמין בישראל.
חשוב לציין שמדובר בעליית מדרגה בכל הקשור להעסקת עובדים. מהלך כזה מאפשר למעסיקים לבחון לא רק את הניסיון היבש של המועמדים, אלא גם את היצירתיות והאותנטיות שלהם. מעסיקים יוכלו לבחון איך המשתמשים בונים את הסרטון, מה החליטו להכניס ואיך יצליחו לחדש ולהתבדל מהאחרים. זה כבר לא דף נייר שמעוצב יפה או המלל המרשים שכתוב עליו, אלא הפרקטיקה ממש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.