טרמינל X פירסמה טיוטת תשקיף ראשונה לקראת הנפקת המניות הראשונית (IPO) המתוכננת בבורסה בתל אביב' והתשקיף חושף את הצמיחה החדה בעסקיה בשנה החולפת. החברה, מקבוצת האופנה פוקס , מייחסת את השיפור בהכנסות להשפעות הקורונה.
בסיכומה של 2020, הכנסות טרמינל X, העוסקת ביבוא, שיווק ומכירת פריטי אופנה ולייף סטייל, קפצו ביותר מ-180% והגיעו ל-226 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 90 מיליון שקל ב-2019, אחרי שב-2018 הכנסותיה הסתכמו ב-31 מיליון שקל. תחילת השנה הנוכחית מסמנת את המשך המגמה, עם קפיצה של 265% בהכנסות, שהגיעו ל-93 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-26 מיליון שקל ברבעון המקביל של השנה שעברה.
בטרמינל X - שם מכהן כיו"ר הראל ויזל המוביל את עסקיה של פוקס - מייחסים את השיפור החד בהכנסות להמשך מגמת הצמיחה, שנתמכה ב"השפעת הסגרים והמגבלות שהוטלו לאור משבר הקורונה, שבהן החנויות הפיזיות היו סגורות".
עוד לפי החברה, "מגמת הצמיחה של החברה באה לידי ביטוי בגידול במספר הביקורים באתר החברה ומספר הלקוחות הפעילים. כמו כן, המגמה נובעת מצמיחה במספר ההזמנות וגידול בסל הממוצע".
לגבי תוצאות הרבעון הראשון, בטרמינל X מעריכים כי שיעור הצמיחה בהכנסות חריג, "הנובע בין היתר מהשפעת משבר הקורונה והסגר הנוקשה שהוחל בישראל במהלך החודשים ינואר-פברואר 2021".
השיפור בהכנסות העביר את טרמינל X בסיכומה של 2020 לרווח נקי של כ-3 מיליון שקל, אחרי שבשנתיים הקודמות (2018-2019) הפסדיה הצטברו לכ-36 מיליון שקל. בסיכום הרבעון הראשון של 2021 רווחיה כבר הגיעו ליותר מ-7 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.