כשברקע משבר העובדים בענף הפרסום, וימים ספורים לאחר שמונו לתפקיד סמנכ"ליות במשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, החלו קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל במהלך שנועד לעודד צעירים מהאקדמיה להצטרף כעובדים לענף עם תום הלימודים.
השלוש מובילות יוזמה חדשה של המשרד שמטרתה להחזיר את התשוקה לעולם הפרסום בקרב הדור הצעיר, ובמסגרתה יפעלו בפקולטות ובחוגי התקשורת, השיווק והפרסום של המכללה למינהל, הקריה האקדמית אונו ואוניברסיטאות, שם ירצו בפני סטודנטים ויביאו אותם לסיור במשרד הפרסום כדי שייחשפו למחלקות השונות, כולל במחלקות הדיגיטל.
עירית פסטרנק מסבירה את היוזמה בשם שלושת הסמנכ"ליות. לדבריה, "אנחנו מכבדות את הווייב של עולם ההייטק, אבל הפרסום מעניק הרבה יותר ריגוש ויצירתיות וקריאייטיביות שאין בשום תחום".
שרית קורנל מסבירה: "בעינינו זה המקצוע הכי מרתק ומאתגר ומגוון. אין שום מקצוע שבו אתה נוגע באותו יום בגלידות ובמיחזור, בבריאות ובבנקאות, בביטוח ובבירות".
קרן שכטר-ויסמן מוסיפה: "אנו מכבדות ומעריכות כל מי שפונה לתכנות ולהייטק, אבל פרסום זה העולם הכי צבעוני, מיוחד ומרגש".
נזכיר כי השלוש מונו לאחרונה לתפקיד סמנכ"ליות בגליקמן-שמיר-סמסונוב כחלק ממהלך רה-ארגון שלם במשרד, שכלל את מינוים של רונן גולדשמיט ויגאל שמיר למנכ"לים משותפים ואת מינויו של גיל סמסונוב לתפקיד היו"ר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.