משיווק ופיננסים לפרסום: שירה באום, שניהלה את מחלקת האסטרטגיה, הפיתוח העסקי והחדשנות בלאומי קארד (MAX), מצטרפת למשרד הפרסום LEAD בתפקיד סמנכ"לית אסטרטגיה.
באום מצטרפת להנהלת המשרד לאחר למעלה מ-20 שנה בעולמות השיווק עם תפקידים בחברות כמו פלאפון, תנובה, בנק מזרחי טפחות וכסמנכ"לית השיווק של TINY LOVE.
בכך ממשיך רמי יהודיחא, הבעלים והמנכ"ל של המשרד, לבנות תחתיו את שדרת הניהול של המשרד. בשנתיים אחרונות הצטרפו ל-LEAD שני מנהלים שותפים: דורון ארד, המכהן כמשנה למנכ"ל המשרד, וסמנכ"ל הקראייטיב עידן רגב.
לדברי יהודיחה: "משרדי פרסום שרוצים להוביל את הענף בעשור הקרוב מחוייבים להתבסס בנוסף לקריאטיב מבריק על יכולות שיווקיות, עסקיות וטכנולוגיות המאפשרות למשרד להיות חלק מרכזי בעשייה השיווקית הכוללת של לקוחותיו. שילובה של שירה, שמביאה איתה ניסיון רב בעולמות האסטרטגיה השיווקית והעסקית והבנה עמוקה בזירה הטכנולוגית הישראלית, תבטיח ללקוחותינו שנדע לספק להם ערך מוסף משמעותי ויתרון תחרותי מובהק".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.