קבוצת פובליסיס ישראל זכתה בסוף השבוע האחרון במדליית זהב בתחרות הפרסום בניו יורק עבור קמפיין ה-Prescription Paper Pill Bottle, שנוצר באמצעות זרוע הבריאות של החברה, חטיבת החדשנות שמוביל עודד לביא וארגון TOM. לפני שבועות ספורים זכה הקמפיין באריה כסף בתחרות הפרסום "אריות הזהב" בקאן.
הקמפיין עוסק בראש ובראשונה בייצור מוצר, ובמסגרתו צוירה מטרה לשרטט לעולם עתיד ללא בקבוקי תרופות אשר מגיעים לאדמה או לים. הרעיון התחיל ב-Saatchi & Saatchi Wellness New York, אשר חשבו על הרעיון אך לא מצאו כיצד להגשים אותו, ובהמשך, בשילוב יחידת החדשנות של פובליסיס ישראל, אשר חיברה את ארגון המייקרים TOM - תיקון עולם מייקרס, נוצר פתרון שהוא בקבוק תרופות מרשם מתכלה, מכוסה שעוות דבורים למניעת רטיבות, שעומד ברגולציית ה-FDA.
מאז השקת הפרויקט הוא זכה במספר רב של פרסים מסביב לעולם, כולל פרסים של עולם האריזה, ומעבר לכך גרם למספר חברות לפנות ל-Saatchi Wellness על-מנת לפתח עבורן אריזות מתכלות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.