כחודש לאחר שהשלימה הנפקה דרך SPAC בארה"ב, חברת המלצות התוכן טאבולה מתחילה להשתמש בכסף שגייסה. החברה הודיעה היום (ו') על עסקת ענק לרכישת חברת קונקסיטי תמורת 800 מיליון דולר.
קונקסיטי היא חברת אי-קומרס עצמאית, מהגדולות בתחומה ומספקת פלטפורמת המלצות לרכישות אונליין. לאחר הרכישה היא תהפוך לזרוע האי-קומרס של טאבולה. לחברה 200 עובדים והיא פועלת מלוס אנג'לס. בין לקוחותיה נמנות וולמארט ו-eBay.
בשנת 2019, קונקסיטי רשמה הכנסות של 158 מיליון דולר, 63 מיליון דולר נטו, וב-2020 כבר זינקה ל-176 מיליון דולר בהכנסות, 78 מיליון דולר נטו.
מדובר בעסקת הרכישה החמישית של טאבולה, שמקפיצה את מספר עובדי החברה לכ-1,600. מרבית העסקה, 260 מיליון דולר, יתבצע במזומן שטאבולה גייסה. כ-240 מיליון דולר יהפכו למניות טאבולה בידי המוכרת, קבוצת סימפוני טכנולוגיות. הרכישה צפויה להפוך את טאבולה לחברה בעלת הכנסות שנתיות נטו של מעל חצי מיליארד דולר.
"אנחנו מתרגשים מאוד לקבל את צוות קונקסיטי למשפחת טאבולה, זהו יום גדול", אמר בהצהרה לעיתונות מייסד ומנכ"ל טאבולה. "העלייה של סושיאל קומרס מספקת צרכנות לצד תוכן, ועם קונקסיטי, טאבולה תוכל להביא את הערכים האלו לרשת".
"היום, החזון שלנו הוא לעזור למותגים להתחבר בקלות יותר עם לקוחות ולעזור למפרסמים לצמוח, התחזק משמעותית עם טאבולה", הוסיף ביל גלאס, מנכ"ל קונקסיטי. "זהו חזון משותף עבור שתי החברות שלנו, מה שהופך את העסקה הזאת לטבעית ולניצחון ענקי עבור הלקוחות של שתי החברות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.