חברת פרטנר מעלה את תעריפי הטלוויזיה שלה: העלייה נכנסה לפועל בתחילת החודש והיא נוגעת למספר מסלולים, כאשר במסגרת חבילות הטריפל תירשם עלייה מתונה, ועלייה גבוהה יותר תירשם בחבילות שמשווקת החברה עם נטפליקס.
החבילה הראשונה שמתייקרת היא חבילת הטריפל נטפליקס בקצב גלישה של 100 מגה-בית שמחירה עולה ב-10 שקלים ל-199 שקל לחודש. החברה הציעה לעיתים את החבילה עם הנחות לארבעת החודשים ראשונים (139 שקל), וכעת החליטה שהמחיר הקבוע במסלול יהיה 199 שקל לחודש.
מחיר החבילה שמציעה פרטנר בקצב של 300 מגה-בית לא ישתנה ויעמוד על 189 שקל לחודש, אך גם בחבילות אלו נתנה החברה לעיתים הנחות בארבעת החודשים הראשונים (159 שקל) והנחות אלה מתבטלות.
בחבילת פרטנר טריפל נטפליקס קצב של 600 מגה-בית, המחיר יישאר 199 שקל לחודש ואולם גם כאן לא יינתנו הנחות שהחברה הייתה נוהגת לתת לעתים בארבעת החודשים הראשונים (149 שקל) והמחיר יהיה מחיר קבוע.
אותו עיקרון יחול גם על חבילת ה-1 ג'יגה שמוכרת החברה במסגרת טריפל נטפליקס ומחירה יישאר 209 שקל לחודש - מחיר קבוע ללא הנחות.
שינוי נוסף שהחברה עשתה הוא באופן השיווק של חבילת ה -TV ONLY. מדובר בחבילה שפרטנר קידמה באמצעותה את שירותי הטלוויזיה שלה בתחילת הדרך והיא נמכרה במחירים מאוד אטרקטיביים של 69 שקל לחודש. החבילה לא בוטלה אך היא משווקת רק באתר החברה ולא מקודמת על ידי נציגי המכירות.
לעומתה, החבילה של פרטנר TV פלוס נטפליקס שנמכרה במחיר של 69 שקל לחודשיים ראשונים, ולאחר מכן מחירה עמד על 99 שקל לחודש תתייקר ומחירה יעמוד על 129 שקל לחודש וללא הנחות. בכך לכאורה פרטנר מפסיקה לסבסד את נטפליקס.
השינוי בחבילות בא על רקע האטה במכירות הטלוויזיה ברבעונים האחרונים, בפרטנר ובסלקום כאחד. ככל הנראה בשוק ישנה כמות גדולה מאוד של מנויי נטפליקס והמוצר הגיע בישראל למצב שהוא פחות נדרש לבידול ומה שעבד בחדירה ושיחק לטובתה של פרטנר, בשיתוף-הפעולה הייחודי שיצרה עם נטפליקס בתחילת דרכן של שתי החברות בישראל, כעת כבר פחות מבדל אותה.
אחד משיתופי-הפעולה המשמעותיים בשוק
נזכיר כי שיתוף-הפעולה בין פרטנר ונטפליקס, שהחל לפני כארבע שנים, היה אחד האירועים המשמעותיים ביותר בשוק הטלוויזיה בישראל. השת"פ החל כאשר איש העסקים חיים סבן, בעל השליטה דאז בפרטנר, ניצל את קשריו ויצר שיתוף-פעולה יוצא דופן בין פרטנר לבין ענקית הסטרימינג, שת"פ שעד היום אין כדוגמתו לאף חברה טלוויזיה בישראל.
כעת השוק השתנה והתבגר ופרטנר ביססה את מעמדה כשחקן טלוויזיה חדשני ונטפליקס זמינה לכל המשתמשים ללא קשר למפעיל.
נדגיש כי חבילות הטריפל הן המוצר הנמכר ביותר בפרטנר ואצל כל המפעילים כאחד, ולכן הייקור של החבילה של פרטנר TV עם נטפליקס הוא מעניין בעיקר בשאלה מה הוא יעשה למכירות הטלוויזיה שלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.