הרבה גבות הורמו בחודש יוני כאשר אמזון החליטה להעמיק את דריסת הרגל שלה בשידורי הכדורגל האירופי עם חוזה עתק עבור שידורי הליגה הצרפתית - 825 מיליון אירו לשלוש עונות (2021/22-2023/24).
תמורת ההסכם קיבלה אמזון את הזכות לשדר בצרפת משחקים בשידור ישיר של הליגה הצרפתית הראשונה ובנוסף חלק ממשחקי הליגה השנייה.
החבילה של אמזון כוללת בין היתר 10 שבועות שבהן היא רשאית לבחור את המשחק המרכזי, 66 בחירות של המשחקים מספר 2 ו-3 בחשיבותם ובנוסף 304 משחקים מהליגה השנייה. בנוסף, במסגרת ההסכם קיבלה אמזון גם את תוכנית סיכום המחזור, הנחשבת ליוקרתית מאוד ומשודרת ביום ראשון בערב.
כשאמזון חתמה על ההסכם וספגה ביקורת על הסכום שהסכימה לשלם, היא לא ידעה דבר אחד - שחודשיים אחר-כך ינחת בליגה ליונל מסי, יצטרף לפריז סן ז'רמן ויהפוך את הדרישה לצפות במשחקיה לחסרת תקדים.
הרעיון של אמזון בכניסה לשוק הכדורגל בצרפת הוא פשוט: לקוחות שיהיו מעוניינים לצפות ברוב שידורי הליגה, יצטרכו להיות מנויים של אמזון פריים ולשלם 5.99 אירו בחודש. בנוסף, אמזון גובה סכום נוסף של 12.99 אירו לחודש למנויים שלה שמעוניינים לצפות במשחקי הליגה ולהתחבר דרך מנוי כדורגל "Prime Video Ligue 1 pass".
במקביל תוכל אמזון להגדיל באמצעות אוהדי הכדורגל את מעגל הלקוחות שלה ולהציע להם לקוחות לרכישת מוצרים דרך האתר שלה ואפליקציה שלה.
אתמול (ג') חתם מסי רשמית במדי פריז סן ז'רמן, והיום (ד') הוא יוצג רשמית במועדון. הוא יצטרף לקבוצת כוכבים שכוללת את ניימאר, קיליאן אמבפה, ג'ורג'יניו ויינאלדם, סרחיו ראמוס, אנחל די מריה וג'יאנלואיג'י דונארומה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.