חברת אדידס הודיעה הערב (ה') כי היא מוכרת את יצרנית הסניקרס והלבשת הספורט ריבוק לחברת Authentic Brands Group (ABG). לפי ההודעה של אדידס, תהליך הרכישה צפוי להסתיים ברבעון הראשון של 2022.
אדידס רכשה את ריבוק ב-2006 עבור 3.8 מיליארד דולר, וכעת המותג, שדעך עם השנים, יימכר עבור כ-2.1 מיליארד אירו, שהם בערך 2.5 מיליארד דולר. כשיושלם תהליך הרכישה, ריבוק תהפוך לחלק מ-ABG, קונצרן קמעונאי שנמצאים בו מותגים רבים שהגיעו לקריסה כלכלית, כמו Forever 21, Brooks Brothers ואירופוסטל.
ב-ABG מתכננים לצאת להנפקה ראשונית לציבור, שעשויה לקרות כבר בחודשים הקרובים. אדידס הודיעה כי היא תחלוק את רוב הרווחים מהעסקה עם בעלי המניות שלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.