שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי ממליצה על מקסין פסברג למועמדת לתפקיד יו"רית חברת נתיבי איילון הממשלתית. כיום החברה מתפקדת ללא דירקטוריון פעיל, זאת לאחר עזיבתו בחודש שעבר של יו"ר הדירקטוריון מאיר חן, ולאור העובדה שכיום הדירקטוריון כולל רק שני חברים - נציג משרד התחבורה, ישי דון יחיא, ונציג העובדים בני אייל. יוזכר כי בקרוב צפוי גם מנכ"ל החברה, איתמר בן מאיר לפרוש מתפקידו לאחר כארבע שנים בחברה והוא צפוי לעבור למגזר הפרטי.
פסברג כיהנה כמנכ"לית חברת אינטל ישראל במשך עשור וכסגנית נשיא אינטל העולמית והייתה אחראית על מיזוג חברת מובילאיי בתוך אינטל. בין היתר היא גם ניהלה את מפעלי החברה בקרית גת במשך 17 שנים.
בהודעת לשכת שרת התחבורה ביקשו להצביע על הרזומה העשיר של פסברג וציינו כי "במהלך הקריירה זכתה במספר פרסים בארץ ובעולם לאות הוקרה והערכה על פועלה בעולם הטכנולוגיה והתעשייה, בהם - Women in Technology International (WITI) Hall of Fame בשנת 2007, פרס התעשייה הישראלית של התאחדות התעשיינים בשנת 2011 ופרס הכלכלה על שם הוגו רמניסיאנו בשנת 2012. בשנת 2014 נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות כמייצגת התעשייה הישראלית".
השרה מיכאלי מסרה כי "חברת נתיבי איילון נושאת על כתפיה כמה מהאתגרים הגדולים והחשובים הניצבים לפתחו של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים והיא זקוקה ליו"ר שתיקח אותה למימוש האתגרים הללו ומעבר להם. מקסין פסברג היא דמות מעוררת השראה, שיכולות הניהול וההובלה המזהירות שלה ידועות לכל. בעולם שבו מרבית ממשרות הניהול בחברות ההייטק והטכנולוגיה מאויישות ע"י גברים, מקסין היא לא רק מנהלת פורצת דרך אלא גם אשה פורצת דרך. תחום התשתיות בישראל זקוק בדיוק לשני הדברים הללו ואני שמחה על הסכמתה לקבל על עצמה את התפקיד הכל כך חשוב הזה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.