ברקע התקלה החריגה שאירעה בשבוע שעבר בשירותי פייסבוק השונים, החברה מחפשת דרכים כדי להסביר יותר ולתת הקשר למשתמשים שהיו באפלה. כעת, באינטסגרם מכריזים על שני פיצ'רים חדשים שיעזרו לתת לאנשים את המידע הנוסף - גם במצבים שונים שיש תקלות וגם על מצב החשבון שלהם.
ראשית, החברה אומרת שהיא ביצעה שיחות עם הקהילה ואף מחקר מקיף, ולמדה עד כמה "זה יכול להיות מבלבל כשיש תקלות זמניות המתרחשות באינטסגרם. כשהם משפיעים על מעורבות או חשיפה, אנחנו יודעים שזה יכול לגרום לאנשים לחשוב שהבעיות ייחודיות להם, בהתבסס על מה שהם מפרסמים", נכתב בבלוג החברה של אינסטגרם. משמע, יש משתמשים שחושבים שבגלל התכנים המסוימים שהם מפרסמים, הם נחסמים בזירה.
פיצ'רים חדשים שיעזרו לתת לאנשים את המידע הנוסף / צילום: אינסטגרם
כעת אינסטגרם אומרת שהיא בוכנת תכונה חדשה שתתריע כשיש תקלה או בעיה טכנית, וכשהיא נפתרת. "לא נשלח הודעה בכל פעם שיש תקלה, אך כשנראה שאנשים מבולבלים ומחפשים תשובות, נקבע אם הדבר יכול לעזור להם להבהיר את העניינים", כך בבלוג.
החברה תבחן את הפיצ'ר החדש בארצות-הברית בחודשים הקרובים. אם זה יעבוד, היא תשחרר אותו לרחבי העולם.
פיצ'רים חדשים שיעזרו לתת לאנשים את המידע הנוסף / צילום: אינסטגרם
הפיצ'ר השני הוא על "מצב החשבון" שלכם. כלי חדש בשם "סטטוס חשבון" יאפשר למשתמשים לראות מה קורה עם החשבון שלהם והפצת התוכן אצלם. למשתמשים יהיה יותר קל לדעת אם חשבונם נמצא בסיכון להשבתה.
פיצ'רים חדשים שיעזרו לתת לאנשים את המידע הנוסף / צילום: אינסטגרם
"בחודשים הקרובים אנו מתכננים להוסיף מידע נוסף לכלי הזה ולתת לאנשים תחושה טובה יותר של אופן חשיפת התכנים באינטסגרם", נמסר.
החברה אומרת גם שיש אפשרות ערעור. "אם אתם חושבים שעשינו טעות, תוכלו לערער אם תלחצו על 'בקשו בדיקה' ישירות מסטטוס החשבון שלכם", כך נכתב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.