הרשת החברתית פייסבוק הודיעה בחודש אוגוסט על גרסת בטא של Horizon Workrooms - חדרי עבודה במציאות מדומה. החברה למעשה הכריזה על המטרה המרכזית שלה, ה-Metaverse, מה שהיא רואה כיום בעידן הבא של האינטרנט. בעזרת המטא-וורס, החברה מעוניינת "לספק חוויות וירטואליות עשירות ולסייע לחבר בין אנשים באמצעות טכנולוגיות של מציאות מדומה ורבודה".
כעת פייסבוק מכריזה על תוכנית גיוס עובדים שאפתנית, כשהיא מתכננת "ליצור כ-10,000 הזדמנויות תעסוקתיות חדשות באיחוד האירופי במהלך חמש השנים הקרובות. פייסבוק תעבוד לצד הממשלות באיחוד האירופי כדי לזהות את השווקים הנכונים לפעילות ולאתר את כוח-האדם האיכותי, ותתניע את מאמצי הגיוס ברחבי היבשת".
אך לא רק באירופה: במקביל למהלך הזה, מרכז המחקר והפיתוח של פייסבוק בתל אביב ממשיך לגייס עובדים ל-250 משרות פתוחות. בין המשרות המדוברות ישנן לפי פייסבוק משרות ייעודיות לבוגרי אוניברסיטאות, שאינן דורשות ניסיון תעסוקתי קודם, וגם תוכניות התמחות.
הצוותים הישראליים כוללים הרכבים שפועלים במרחב המטא-וורס, כמו צווי מעבדות המציאות של פייסבוק (FRL) שאחראיים לפתח טכנולוגיות מציאות מדומה, רבודה ומעורבת, צוותי המחקר והפיתוח של שופס והמסחר הדיגיטלי. בישראל גם עובדים על עוד פרויקטים כמו אפליקציות לייט, הארנק הדיגיטלי ומיזם ה-Express Wifi.
חדרי העבודה Horizon Workrooms, מאפשרים בעזרת משקפי מציאות מדומה של החברה, Oculus Quest 2, לקיים פגישות או כל צורך של אנשים שרוצים לעבוד באותו חדר וירטואלי. המטרה של פייסבוק היא שאנשים יזכו לנוכחות וירטואלית עשירה יותר, "שתאפשר להם התעלות על מרחק פיזי ותהיה קרובה ככל הניתן לתקשורת בין-אישית בחיים האמיתיים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.