חברת ההלבשה דלתא גליל פרסמה הבוקר (ה') תוצאות שיא לרבעון השלישי של 2021 עם המשך מגמת הצמיחה במכירות וברווחיות. בנוסף, הודיעה החברה כי היא מעלה את תחזית המכירות לשנת 2021 ב-4% ואת הרווח הנקי ב-15% לעומת התחזית הקודמת.
דלתא גליל תעשיות היא יצרנית בינלאומית ומשווקת של מוצרי הלבשה ממותגת ויצרנית עבור חברות מובילות של מוצרים לגברים, נשים, ילדים, פנאי והלבשת Activewear (ספורט). ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו מכירות החברה ב-501.1 מיליון דולר ושיקפו צמיחה של 31% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
בנטרול מכירות Bare Necessities (בר נססיטיס) שנרכשה באוקטובר 2020, המכירות עלו ב-23% ברבעון השלישי, בהשוואה לתקופות המקבילות בשנה שעברה. מכירות האונליין באתרי החברה צמחו ברבעון השלישי ב-102% לרמה של 52.4 מיליון דולר. עם זאת, בנטרול Bare Necessities, מכירות האונליין ירדו ב-8% ברבעון השלישי.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי גדל ב-58% ל-53.0 מיליון דולר, ואילו הרווח הנקי הסתכם ברבעון השלישי ב-32.5 מיליון דולר, לעומת 19.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2020. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי של 2021 הסתכם ב-12.9 מיליון דולר, לעומת 41.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2020.
החוב הפיננסי נטו ליום 30 בספטמבר 2021 הסתכם ב-134.8 מיליון דולר,וזאת לעומת 286.4 מיליון דולר ב-30 בספטמבר 2020 ו-236.3 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2020. על מנת לשטח את עקומת תשלומי החוב ולהאריך את משך ההלוואה ביצעה חברה פדיון מלא של אגרות החוב שלה - סדרה ב', ב-23 באוגוסט 2021 בסכום כולל של כ-115 מיליון דולר, באמצעות הלוואות מבנקים ומזומנים אשר ברשותה.
ההון העצמי ל-30 בספטמבר 2021 הסתכם ב-609.9 מיליון דולר או 34.9% מסך המאזן הכולל, לעומת 436.4 מיליון דולר או 26.8% מסך המאזן, שנה קודם לכן. דלתא גליל הכריזה על דיבידנד של 7.0 מיליון דולר, או 0.274 דולר למניה, שיחולק ב-23 בנובמבר 2021. המועד הקובע יהיה 11 בנובמבר 2021.
במקביל, העלתה דלתא את התחזית לשנת 2021 וזאת על בסיס תנאי השוק הנוכחיים, לפני השפעת סעיפים חד פעמיים ובהתחשב ביישום IFRS 16 ותחת ההנחה שלא תחול התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה שתוביל לסגרים ו/או השבתות במדינות בהן החברה מוכרת או מייצרת את מוצריה. כעת צופה החברה, כי המכירות ב-2021 כולה יסתכמו בטווח של 1.9-1.94 מיליארד דולר.
מדובר על עלייה של כ-4% לעומת ממוצע התחזית הקודמת ושל 14% לעומת המכירות בשנת 2019 שהסתכמו ב-1,690.2 מיליון דולר. הרווח התפעולי לשנת 2021 צפוי לנוע בין 180 מיליון דולר ל-186 מיליון דולר, עלייה של 11% מול ממוצע התחזית הקודמת ושל 73% לעומת הרווח התפעולי בשנת 2019 שהסתכם ב-106.0 מיליון דולר.
הרווח הנקי בשנת 2021 צפוי לנוע בין 113 מיליון דולר ל-117 מיליון דולר, עלייה של 15% לעומת ממוצע התחזית הקודמת ושל 91% לעומת רווח נקי של 60.2 מיליון דולר בשנת 2019. הרווח המדולל למניה צפוי לנוע בין 4.00 דולר ל-4.15 דולר למניה, עלייה של 15% לעומת ממוצע התחזית הקודמת ושל 73% לעומת רווח מדולל למניה של 2.36 דולר בשנת 2019.
אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל, הצהיר: "אנו מרוצים מהביצועים החזקים ברבעון, המייצגים מגמה עקבית של שלושה רבעונים רצופים של שיאי מכירות, ארבעה רבעונים רצופים של שיאי רווחיות גולמית ורצף של חמישה רבעונים המשקפים שיאים ברווחיות התפעולית. הגידול המשמעותי ברווחיות, הונע על ידי צמיחה חזקה במכירות בכל המגזרים, בכל ערוצי השיווק והאזורים הגיאוגרפיים תוך שיפור בתמהיל קווי המוצרים, הלקוחות וערוצי המכירה. כמו כן, הצגנו שיפורים תפעוליים ופיננסיים כתוצאה מצעדי ההתייעלות שנקטנו במהלך 15 החודשים האחרונים שאת הפירות שלהם נראה ביתר שאת בשנה הבאה".
"כחלק מהאסטרטגיה להרחבת הפעילות הממותגת, חתמנו על הסכם זכיינות גלובלי ארוך טווח עם Polo Ralph Lauren בקטגוריית מוצרי הלבשה תחתונה ובגדי שינה לנשים ואנו נרגשים לעבוד עם מותג אייקוני בינלאומי זה. שותפות זו מהווה נדבך משמעותי נוסף לפורטפוליו הזיכיונות שלנו, וצעד משמעותי במיקוד אסטרטגיית הצמיחה ושיתוף הפעולה עם מותגים גלובליים מובילים כגון: Adidas ו-Wolfrod."
עוד הוסיף אייזיק דבח: "במהלך הרבעון המשכנו להתמקד בחדשנות דיגיטלית עם הפלטפורמה הממוזגת של Bare Necessities ו-Brayola ואנו פועלים להחדרת המותגים שלנו לערוץ זה. יש לנו תוכניות להגדלת הפעילות הדיגיטלית שלנו ומנועי צמיחה נוספים באופן שיעצים את המכירות והרווחיות לאורך זמן, זאת לצד מאזן ותזרימי מזומנים חזקים אשר ממצבים אותנו היטב להמשיך במגמת הצמיחה שנהנינו ממנה ברבעון זה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.