בנק דיסקונט לא חוסך מאמצים כדי לנסות "לקפוץ כיתה" לליגה של הגדולים, לפחות בכל מה שנוגע לפרסום: לגלובס נודע כי הבנק ומשרד הפרסום שלו אדלר חומסקי בשלבים מתקדמים של מו"מ עם רותם סלע על הפיכתה לפרזנטורית של הבנק. על פי מקורבים, לסלע הוצע סכום כמעט חסר תקדים בשוק הישראלי להתקשרות של שנה: 2-2.5 מיליון שקל.
עם זאת בשלב הזה טרם נחתם חוזה בין הצדדים - מה שאומר שהמהלך יכול להיכשל בסופו של דבר.
על הכיוון אליו מכוון הבנק מבחינת השפה הפרסומית שלו ניתן ללמוד מכך שהאופציה הקריאטיבית שנשקלה לצורך השפה התקשורתית החדשה הייתה התקשרות עם סלע ועם כוכבי הסדרה "סברי מרנן" - לא כולל השחקן דביר בנדיק, המייצג כידוע את המתחרים במזרחי טפחות.
רותם סלע פילסה את דרכה בשנים האחרונות לתפקיד "המאמי הלאומית" אבל ללא הסכריניות שהתואר הזה מביא עימו בדרך כלל. האישיות וההומור, שבאים גם בעטיפה יפה במיוחד, סייעו לה לפלס את דרכה מעמדת המגישה-דוגמנית למקום שבו אחת מתוכניות הפריים טיים המרכזיות בקשת - "הכוכב הבא" נשענת בין היתר על אישיותה והאינטראקציה שיש לה עם אסי עזר.
בשנים האחרונות סלע הוסיפה לעצמה את התואר שחקנית, אחרי שכיכבה בסדרה "להיות איתה" של אסי עזר. העונה השלישית והאחרונה הסתיימה לפני ימים ספורים ופרק הסיום הביא לקשת רייטינג של ל-20.7% - מה שהפך את התוכנית לנצפית ביותר השבוע.
כוכבת גם בברייק הפרסומות
ההצלחה של סלע ניכרה היטב גם בברייק הפרסומות - במשך שנים היא הובילה את הפרסום של קסטרו, ובהמשך קיבלה גם את הובלת הקו של מותג המזגנים טורנדו, שהשקיע מיליוני שקלים בפרסומות בהובלתה. סלע גם הובילה את הקמפיינים של דן דיזיין ושל רשת הריהוט קאזה. בכל נקודה שבה משרד הפרסום השכיל לרפרר עם הקו הפרסומי שנבחר לאישיות של סלע הקמפיין הצליח מאוד.
עבור בנק דיסקונט אפשרות ההתקשרות עם סלע היא עוד קפיצה לליגה של הגדולים. כזכור לפני חודשים ספורים התקשר הבנק עם משרד הפרסום אדלר חומסקי, שטיפל במשך שנים בתקציב הפרסום של בנק הפועלים.
לא התקבלה תגובת בנק דיסקונט לדברים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.