חברת השבבים ולנס פרסמה היום את הדוחות הכספיים הראשונים שלה מאז שהפכה לחברה ציבורית בסוף ספטמבר. ולנס מוזגה אז ל-SPAC לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר, ונסחרת כיום בשווי מעט יותר נמוך. החברה פונה לשוק האוטוטק, ומספקת טכנולוגיית שבבים לתקשורת מהירה בתוך הרכב. במקביל, היא פועלת בשוק המסורתי שלה, שבבים לתחום האודיו-וידאו, שמהווה עדיין את עיקר ההכנסות שלה.
ברבעון השלישי הכנסות ולנס צמחו ב-48.8% ביחס לרבעון המקביל והסתכמו ב-19.1 מיליון דולר. ההפסד הנקי לפי כללי החשבונאות היה 8.5 מיליון דולר, ירידה קלה ביחס להפסד של 8.8 מיליון דולר ברבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) היה שלילי בסך 2.7 מיליון דולר, צמצום ביחס להפסד EBITDA של 7.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.
מתחילת 2021, ולנס רשמה הכנסות של 49.9 מיליון דולר, צמיחה של 16.7% לעומת התקופה המקבילה. ההפסד הנקי גדל ב-36.2% ל-18.6 מיליון דולר וה-EBITDA המתואם היה שלילי בגובה 9.1 מיליון דולר, לעומת 11.8 מיליון דולר אשתקד.
ולנס מציינת כי סך ההזמנות החדשות שהצטברו ברבעון הגיע לשיא של 36 מיליון דולר, צמיחה של מעל 200% לעומת הרבעון המקביל, וצבר ההזמנות שלה הגיע לשיא של 73.4 מיליון דולר.
יתרות המזומנים של ולנס הסתכמו בכ-206 מיליון דולר, לאחר שגייסה 155 מיליון דולר ברוטו במיזוג לחברת SPAC.
ברבעון הרביעי החברה צופה הכנסות של 19.4-20.6 מיליון דולר, והשנה כולה תסתיים עם הכנסות של 69.4-70.6 מיליון דולר, מעל התחזית הקודמת ל-69 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי השנתי יהיה 70%-72%.
"ולנס השיגה תוצאות כספיות רבעוניות חזקות, הממחישות את המומנטום העסקי של החברה, ומחזקות את האיתנות הפיננסית שלנו", אמר גדעון בן-צבי, מנכ"ל ולנס. הוא הוסיף כי "ולנס ממוצבת היטב בתעשייה בה היא פועלת. הטכנולוגיה הייחודית שלנו מגדירה סטנדרטים חדשים בתעשייה, והשווקים בהם אנו פועלים, תעשיית הרכב ושוק האודיו-וידאו, נהנים מהפתרונות החכמים שלנו לתקשורת דיגיטלית בקצבים מהירים ביותר. אנו נרגשים מהאפשרויות העומדות בפנינו כחברה ציבורית שהנפיקה לאחרונה, ואנו ממוקדים בהשאת ערך לבעלי המניות של החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.