החוויה בעולמות הקנייה הפיזיים מהווה כיום אתגר עבור המשווקים, שמנסים להוציא את הקונים מהמסך. על רקע זה נולד המהלך של קבוצת פקטורי 54, המשיקה מתחם קניות ולייף סטייל בשטח של 2,000 מ"ר בקומה העליונה בקניון הזהב בראשון לציון. המתחם הוקם בשיתוף עם בעלי קניון הזהב, משה גינדי וקבוצת מגדל, בהשקעה משותפת של 20 מיליון שקל.
במתחם ניתן יהיה למצוא 11 חנויות של מותגים שונים, בהם לקוסט, מייקל קורס, קלווין קליין, פומה, בוס וראלף לורן, וכן בית קפה שיפעל תחת המותג פקטורי 54. הקבוצה, שנמצאת בשליטת משפחת אירני, מונה 140 חנויות (ברובן חנויות המותגים שהקבוצה מייבאת).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.