הולמס פלייס, המפעילה רשת של מועדוני כושר ובריאות, דיווחה היום כי הכנסות החברה ברבעון השלישי השנה הסתכמו בכ-101.7 מיליון שקל, עלייה של 69% בהשוואה להכנסות של כ-60 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2020.
בחברה מציינים כי כמות המנויים המוקפאים המשיכה לרדת ברבעון החולף, מ-23,744 מנויים מוקפאים ב-1 ביולי השנה ל-4,504 מנויים מוקפאים ב-30 בספטמבר. נכון להיום כמות המנויים המוקפאים אף הצטמצמה ל-2,500 בלבד.
הרווח הגולמי ברבעון הגיע לכ-20.3 מיליון שקל, בהשוואה להפסד גולמי של 11.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בחברה מסבירים כי המעבר לרווח גולמי ברבעון השלישי השנה נובעת הן מגידול בהכנסות בשל כמות ימי פתיחה גדולה של מועדונים לעומת הרבעון המקביל, והן כתוצאה מפעולות התייעלות שביצעה החברה במועדוניה.
הרווח הנקי התזרימי ברבעון הגיע ל-10.3 מיליון שקל, בהשוואה להפסד נקי תזרימי של כ-13.3 מיליון שקל ברבעון המקביל, ובשורה התחתונה רשמה הולמס פלייס רווח נקי של 5.1 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת הפסד נקי של כ-20.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, ציינה כי "הרבעון מסמן את המשך היציאה שלנו ממשבר הקורונה והחזרה לשגרה בריאה ובטוחה במועדוני הקבוצה. המגמה החיובית של חזרה לנתוני שנת 2019 (תקופת טרום הקורונה) על אף המשך הפעילות תחת מגבלות התו הירוק, מעודדת. אנו ממשיכים להוכיח את הגמישות הניהולית והיכולת לחזור במהירות האפשרית לתקופה טרום הקורונה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.