משרד הפרסום זרמון זכה במכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת בן גוריון. התקציב, שטופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום גיתם BBDO, צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל.
נזכיר כי בשנים האחרונות, עם השינויים בהרגלי צריכת המדיה בעיקר בקרב הקהלים הצעירים, החלו האוניסרסיטאות והמכללות להפנות חלק ניכר מתקציב הפרסום שלהן לדיגיטל, וגם תקציב איניברסיטת בן גוריון צפוי להתמקד בפרסום מסוג זה.
ענף ההשכלה הגבוהה חווה תמורות רבות בשנים האחרונות, מהתחזקות המכללות, עבור דרך הצעות לימודים של ענקיות הטכנולוגיה כגון גוגל ופייסבוק ועד להצהרות של מובילי עולם ההייטק דוגמת אלון מאסק שתעודות לימודים לא מעניינות אותם אלא יכולות ואישיות של המועמדים.
התחרות על ליבם של הסטודנטים מתבטאת גם בהוצאות השנתיות לפרסום, שעומדות על-פי ההערכות על למעלה מ-100 מיליון שקל בשנה, כשרוב התקציבים כאמור מופנים לפעילויות דיגיטליות.
הפרסום לאוניברסיטת בן גוריון יתרכז בבניית המיתוג מחדש שיבליט את היתרונות של אוניברסיטה בכלל ושל אוניברסיטת בן גוריון בפרט על פני אלטרנטיבות ההכשרות הרבות שצצות בעולם החדש.
לדברי אליקה מרחבי, מנכ"לית משרד הפרסום זרמון, "אוניברסיטת בן גוריון בנגב נתפסת בקרב הסטודנטים כאוניברסיטה עם חיי קהילה עשירים ורמת לימודים גבוהה, שנמצאת בתחרות מתמדת מול מכללות שהולכות ומשתפרות, מוסדות אלטרנטיביים שמציעים הכשרות ממוקדות וכמובן אוניברסיטאות איכותיות אחרות. זה מרתק ומאתגר להצטרף למאמצי השיווק של אחד המוסדות האייקוניים בישראל בשוק כה סוער" .
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.