חברת צ׳קראטק עדכנה היום על ביצוע מכירה ראשונה של מערכת טעינת רכב חשמלי מהירה שפתיחה בגרמניה. זאת, במסגרת ההסכם שנחתם בין חברת EES הגרמנית אשר הינה השותף המקומי של חברת צ'קראטק, לבין חברת השקעות שמושבה בגרמניה ובעלת נסיון ומוניטין בייזום השקעות בנכסים מניבים בתחומי האנרגיה.
ההסכם שנחתם בין הצדדים כולל שיתוף פעולה בהקמת 2 מתקנים לטעינה מהירה של רכבים חשמליים בהן ישולבו מוצרי החברה, המשמשים לחיזוק רשת החשמל באתר הטעינה מהירה ומאפשרים האצת קצב הטעינה.
מכירה זו הינה חלק ממימוש אסטרטגיית החברה להחדרת מוצריה לשוק הבינלאומי של הרכבים החשמליים אשר צומח במהירות ונזקק לעמדות טעינה מהירות להורדת חרדת הטווח.
במסגרת ההתקשרות, יוקמו 2 מתקנים בשני אתרים שונים, כשהלקוח, צ׳קראטק ו-EES הגיעו להסכמות עם בעלי מקרקעין לחכירת האתרים לתקופה של 15 שנים, עם אפשרות להארכת התקופה ב-5 שנים נוספות, בתמורה לתשלום דמי שכירות שנקבעו בין הצדדים. בהמשך להסכמות אלו ולהתקשרות המדווחת צפויה בתקופה הקרובה חתימה על הסכמי החכירה.
במסגרת ההתקשרות, מתקני הטעינה המהירה יוקמו על ידי EES והחברה (בסיוע קבלני משנה מקומיים). היקף ההשקעה בהקמת שני המתקנים הינו כמיליון אירו, מהם כ-70% מהווים את התמורה לחברה עבור אספקת והתקנת מוצרי ה-100KPB ויתרת ההשקעה הינה עבור שאר חלקי המערכת והעבודות הנדרשות להקמת מתקני הטעינה המהירה.
בועז וייזר, מנכ"ל צ'קראטק, ציין כי "אני שמח לעדכן על עסקה מסחרית ראשונה של הדור המתקדם של מערכות האגירה הקינטית שלנו, ובאחד השווקים המתקדמים ביותר במימוש מהפיכת הרכב החשמלי - בגרמניה. הסכם זה, במסגרתו נספק פתרון Turnkey מלא ונקים 2 מתקני טעינה מהירה לרכב חשמלי, מהווה עדות לערך המוסף המשמעותי שמערכות האגירה שלנו מביאות ללקוחותינו, ביכולתן להיות enabler להקמת מתקני טעינה מהירה לרכבים חשמליים גם במקומות בהם רשת החשמל מוגבלת בהספק. זוהי הבעת אמון משמעותית בטכנולוגיה שפיתחנו ובייחודיות והפוטנציאל של המוצר המתקדם, ה-KPB100, שיושק בתחילת 2022. עסקה זו הינה דוגמא לאופן מימוש האסטרטגיה שגיבשנו להחדרת המוצרים שלנו וחינוך השוק ביתרונות שלהם, תוך מתן פתרון מלא, Turnkey של מתקני טעינה מהירה בעזרת שותפים מקומיים ובעלי יכולות משלימות. עסקה זו מהווה מודל גם ללקוחות נוספים וממצבת אותנו כשחקן משמעותי בשוק תשתית הטעינה לרכבים חשמליים בגרמניה, ובאירופה בכלל, הראשון שנותן פתרון לפער תשתית רשת החשמל באופן כלכלי, מוכח, וירוק, שאינו מבוסס על סוללות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.