סלברייט עקפה את תחזיות האנליסטים וגם את תחזית ההכנסות המעודכנת שמסרה בעבר, וסיימה את שנת 2021 עם צמיחה של 26% בהכנסות לרמה של 246 מיליון דולר. סלברייט העוסקת בתחום שליפת מידע ממכשירים אלקטרוניים ואנליטיקה של המידע הפכה לחברה ציבורית בקיץ 2021 כשמוזגה ל-SPAC לפי שווי של 2.4 מיליארד דולר, אך כמו רבות מחברות הטכנולוגיה (בפרט אלו שמוזגו ל-SPAC) איבדה חלק ניכר משוויה ונסחרת כיום בשווי 1.3 מיליארד דולר.
החברה רשמה ברבעון הרביעי הכנסות של 67.9 מיליון דולר, צמיחה של 19% מהרבעון המקביל וגבוה מתחזיות האנליסטים, והציגה רווח נקי (לפי כללי החשבונאות המקובלים GAAP) בגובה 51.9 מיליון דולר, בזכות הכנסה פיננסית של 49.8 מיליון דולר שנובעת משיערוך כתבי אופציה ומכשירים פיננסיים, הקשורים למיזוג של סלברייט עם חברת ה-SPAC. בשנה כולה הסתכם הרווח הנקי ב-71.4 מיליון דולר.
על בסיס Non-GAAP, בנטרול ההכנסה הפיננסית וסעיפים חשבונאיים אחרים, הרווח הנקי הסתכם ב-5.2 מיליון דולר ברבעון, שהם 3 סנט למניה, גבוה בסנט מתחזיות האנליסטים. הרווח הנקי השנתי Non-GAAP הסתכם ב-38 מיליון דולר, צמיחה של 73%. ה-EBITDA המתואם ב-2021 הגיע ל-47.9 מיליון דולר.
במבט קדימה החברה צופה הכנסות של 285-300 מיליון דולר ב-2022, צמיחה של 16%-22%, נתון גבוה מתחזיות האנליסטים. ה-ARR - הכנסות חוזרות שנתיות, יצמחו ב-34%-42% ויגיעו בסוף השנה ל-250-265 מיליון דולר, וה- EBITDA המתואם יהיה 39-44 מיליון דולר.
"הגענו להכנסות שיא ברבעון, וסגרנו שנה חזקה עם שיא בהכנסות חוזרות (ARR), בהכנסות, וברווחיות התפעולית, תוך כדי שאנו ממשיכים ליישם בהצלחה את האסטרטגיה שלנו, שהיא מודרניזציה של כלל תהליך החקירה עבור לקוחותינו", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.