בעקבות הקורונה: הישראלים מוציאים הרבה יותר על הקניות באינטרנט

המדור הפופולרי משער המהדורה המודפסת של גלובס מגיע גם לדיגיטל • בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם - והפעם: מה עשתה הקורונה לרכישות האשראי של הישראלים?

 
  

הקורונה האיצה את המעבר לתשלומי אשראי מקוונים. בין השנים 2017 ל־2019 שיעור השימוש באשראי עלה בפחות מאחוז, אך בין 2019 ל־2021 הוא עלה ב־8%. זאת בין היתר בשל ההגבלות והסגרים בתקופת הקורונה, שחייבו קנייה בלי לצאת מהבית. בשנת 2020 ספציפית, הרכישות הבלתי־מקוונות ירדו משמעותית, בזמן שההוצאות המקוונות עלו אפילו יותר. כיום, כמעט 60% מתשלומי האשראי נעשים בצורה מקוונת.

מה זה נתון אחד ביום?

במדור "נתון אחד ביום" אנחנו מבקשים להנגיש באמצעות מספרים ונתונים סוגיות אקטואליות, להעלות לסדר היום נושאים בעלי חשיבות ולפשט אירועים מורכבים. מוזמנים להציע לנו נושאים לבדיקה

idan-e@globes.co.il