עוד משווקת תציע מכירה ישירה ללקוחות: קבוצת לילית קוסמטיקה, המייבאת לישראל עשרות מותגי טיפוח, משיקה לראשונה אתר מכירתי שבו תמכור כ-1,800 מוצרים של 42 מותגי טיפוח, בישום ואיפור, בהם ורסצ’ה, מוסקינו, נוקס, פופה, מיסוני, דיסקוורד, יובנה ועוד. בהקמת האתר הושקע סכום של כ-300 אלף שקל.
עד כה שיווקה החברה את המוצרים שהיא מייבאת ברשתות הפארם ובחנויות פרטיות. כעת, כאמור, היא תפנה גם ישירות לצרכנים.
מבחינת יעל בילט-צין, סמנכ"לית השיווק ומבעלי החברה, "הקמת האתר הייתה אבן-דרך חשובה בהתפתחות החברה והתאמתה למציאות המשתנה".
בילט-צין מכוונת למצב שבו היבואניות והזכייניות המותגים עומדות בפני דילמה: האם לעבור למכירה ישירה ולהצטרף למגמת האונליין הצומחת - או לשמור על היחסים עם המשווקים והפארמים מבלי להפוך למתחרות שלהם.
מאז פרוץ הקורונה, יותר ויותר חברות שלא היו בקשר ישיר עם הצרכן מבינות שהן אינן יכולות להישאר מאחור. כך, למשל, תנובה הקימה לאחרונה אתר למכירה ישירה ללקוחות (תנובה מרקט); וגם שסטוביץ, המתחרה בלילית באמצעות חלק מהמוצרים שהיא מייבאת, מחזיקה באתר משלה שבו היא מוכרת לצרכנים חלק ממוצרי המותגים שהיא מייבאת בתחום הטיפוח, הטואלטיקה והמטבח.
נציין כי לילית קוסמטיקה מתחרה מעתה לא רק בזירה המקוונת של רשתות הפארם המתחזקות בעצמן אתרים, דוגמת סופר פארם ו-Be של שופרסל, אלא גם מול אתרים אחרים שמשווקים מוצרי טיפוח, כולל בקרב שחקנים מתחומים אחרים. כך, למשל, האתר של KSP, שיצא זה מכבר מגבולות מוצרי החשמל ומציע גם מותגי בישום; וכמוהו אתר בסט מובייל, שמציע מעתה מוצרי פארם.
בזירה הבינלאומית יתחרה האתר החדש באינספור אתרים שמציעים משלוחים לישראל. חלק מאלמנט התחרות נעוץ בסוגיית עלות ומהירות השילוח, ולאור זאת מציעה לילית משלוח חינם בקנייה מ-149 שקל.
חברת לילית קוסמטיקה הוקמה ב-1938, והיא מעסיקה כ-700 עובדים - רובן הן יועצות יופי הפזורות במאות נקודות מכירה ברשתות הפארם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.