לא רק דנוב וקארפור: לגלובס נודע כי נציגי ענקית המרכולים "לולו", שמפעילה סניפים בכל ארצות ערב וכן במזרח הרחוק, קיימו מגעים עם אנשי משרד הכלכלה ואף נפגשו עמם, במטרה לבחון את האפשרות של פתיחת סניפים שלה בישראל.
ל"לולו", שהמטה שלה ממוקם באבו דאבי, יש מחזור שנתי של 8 מיליארד דולר, והיא מפעילה 227 חנויות ו-24 קניונים ב-22 מדינות ברחבי המזרח התיכון, אסיה, ארה"ב ואירופה. לפי החברה, מדי יום כמיליון צרכנים פוקדים את חנויות הרשת, ו-1.1 מיליון צרכנים נוספים בוחרים לרכוש דרך אתרי האינטרנט שהיא מפעילה.
לקבוצה שני מפעלי ייצור, בהם היא מייצרת בין היתר את המותג הפרטי שלה, תחתיו נמכרים מגוון מוצרים כמו קורנפלקס, שמן, פסטה, רטבים ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.