חברת כרטיסי האשראי כאל השיקה השבוע מוקד שירות לקוחות באשדוד שיעסיק כ-100 נשים חרדיות. המוקד שהוקם בהשקעה של כ-2 מיליון שקל משתרע על פני כ-350 מ"ר. עם פתיחת המוקד החדש, החלו לעבוד בו יותר מ-50 נשים חרדיות בשני צוותים, ובחברה ציינו כי בקרוב מתוכננת פתיחה של קורסים נוספים במטרה לקלוט עובדות נוספות.
המוקד תוכנן בהתאמה לאורח החיים החרדי באופן שיאפשר לנציגות השירות עבודה נוחה ומותאמת. בכאל הסבירו כי הנשים שעובדות בחברה, ואלו שיצטרפו בעתיד, זוכות לכל ההטבות הניתנות לעובדים, תוך התאמה לצביון הבית החרדי, כולל נופש המותאם לחברה החרדית.
מימין: ראש חטיבת טכנולוגיות ותפעול בכאל אירנה פורטניק, ראש חטיבת משאבי אנוש בכאל ליטל וקסלר, יו''ר ועד עובדי כאל אופיר הרפז, ראש חטיבת לקוחות בכאל אסף שניר ואבי אמסלם, סגן ראש עיריית אשדוד / צילום: ישראל הדרי
לכאל ניסיון עשיר בפיתוח תעסוקתי לחברה החרדית, לאחר שפתחה לפני למעלה מעשור מוקד דומה במודיעין עילית, המעסיק כיום כ-250 נציגות שירות חרדיות.
אסף שניר, ראש חטיבת לקוחות בכאל, אמר: "כאל מאמינה בשילוב אוכלוסיות ממגזרים שונים בחברה הישראלית כחלק בלתי נפרד מפועלנו לקידום ערכי הגיוון והכלה. הניסיון המוצלח של השנים האחרונות, בהן אנו מפעילים מוקד שירות גדול במודיעין עילית המבוסס כולו על עובדות מהמגזר החרדי, מוכיח כי מדובר בהחלטה חשובה ונכונה".
המוקד הושק בטקס חגיגי, בהשתתפות אבי אמסלם, סגן ראש עיריית אשדוד; אסף שניר, ראש חטיבת לקוחות בכאל; אירנה פורטניק, ראש חטיבת טכנולוגיות ותפעול בכאל; ליטל וקסלר, ראש חטיבת משאבי אנוש בכאל; אופיר הרפז, יו"ר ועד עובדי כאל; משה פדר, מנהל מרכז מפת"ח מרחב אשדוד; בכירים מחברת מנרב ומנהלי לשכת התעסוקה בעיר.
מימין: סגן ראש עיריית אשדוד אבי אמסלם, ראש חטיבת לקוחות בכאל אסף שניר ומשה פדר, מנהל מרכז מפת''ח מרחב אשדוד / צילום: ישראל הדרי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.