רשת מגה ספורט, מקבוצת MGS ספורט טריידינג, מתרחבת ומשיקה ארבעה סניפים חדשים. כיום מונה הרשת מעל 80 חנויות בפריסה ארצית, וכעת פותחת סניפים בקניון עיר ימים בנתניה, בקניון עזריאלי בחולון, בקניון עזריאלי ראשונים בראשון לציון ובמרכז מסחרי גלובוס סנטר בנתיבות. במקביל, הרשת מחדשת ארבעה סניפים קיימים ומשיקה סניף עודפים חדש בנתניה. במהלך כולו הושקעו כ-8 מיליון שקל.
גודל החנויות החדשות נע בין 300-500 מ"ר, והן נבנות ומעוצבות בקונספט חדש במטרה לספק חוויית קנייה חדשה, בין היתר באמצעות מסכי מולטימדיה וציוד טכנולוגי מתקדם. בחנויות מוצעים למכירה כ-70 מותגי ספורט ואופנה. היקף הפעילות של הרשת מוערך במאות מיליוני שקלים בשנה.
"קיבלנו החלטה להיות האוטוריטה הגדולה והמקצועית בעולמות הספורט", אומרת חגית אציל-כהן, מנהלת השיווק של מגה ספורט. "המטרה שלנו היא להיות הסופר-פארם של הספורט ולהגיע למצב שכאשר אנשים ירצו לרכוש רצועת גומי או משקולות, אנחנו נהיה השם שיעלה אצלם אוטומטית לראש".
קבוצת MGS ספורט טריידינג נוסדה בשנת 1986 על-ידי היזם ואיש העסקים גדעון מוליוב ועוסקת במכירה קמעונאית וביבוא ובשיווק סיטונאי של אופנת ספורט. הקבוצה מפעילה כ-115 חנויות בפריסה ארצית באמצעות מגה ספורט (שהוקמה ב-1996), חנויות עודפים וחנויות ילדים, חנויות של הרשת הבינלאומית JD שמושקת בימים אלה, חנויות אליטל, חנויות של המותגים Soucony ו-Sketchers ואתרי סחר של המותגים המובילים. בנוסף, הקבוצה מייבאת לארץ מותגי ספורט ואופנה בינלאומיים, בהם Marrel, Kappa, Diadora, Arena ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.