זרוע ההשקעות של קבוצת קשת ממשיכה להשקיעה בעסקים שניתן להשביח באמצעות פרסום בטלוויזיה - הפעם קבוצת קסטרו-הודיס שנערכת להנפקת מותג האופנה אורבניקה בבורסה בתל אביב.
במסגרת שיתוף-הפעולה תשקיע קשת זמן אוויר בשווי 60 מיליון שקל שיוקצה לפרסום המותג אורבניקה. בתמורה תחזיק קשת טרום ההנפקה ב-4.99% ממניות החברה. העסקה מגלמת לאורבניקה שווי של כ-1.2 מיליארד שקל. למעשה מדובר ב"עסקת ברטר" שמעניקה זמן פרסום בכל פלטפורמות התוכן של הקבוצה - ערוץ קשת 12 והאתרים מאקו ו-N12.
ההשקעה באורבניקה מצטרפת להשקעות נוספות שביצעה קשת בשנים האחרונות בחברות שבחרה להיות חלק מפוטנציאל הצמיחה שלהן. נזכיר כי לפני מספר שנים הוחלט בקשת להקים זרוע השקעות שתנצל את החיבור שיש לה למפרסמים כדי ליצור דרכם מקורות הכנסה נוספים.
מדובר במודלים של התקשרות שבמסגרתם "משלמת" קשת בזמן מדיה בשווי מיליוני שקלים. היקף ההשקעה בכל עסקה עומד על בין 10-20 מיליון שקל, על פני כ-3-5 שנים, ובתמורה הופכת קשת לשותפה המחוברת ליעדים העסקיים של החברה, תוך שהיא לוקחת חלק בניהול ובפיתוח, כמו גם באקזיט, אם מתרחש כזה.
עם החברות שבהן השקיעה קשת בשנים האחרונות נמנות יקבי כרמל, אפליקציית איזי, חברת הביטוח ליברה, בית ההשקעות הלמן אלדובי, הפלטפורמה למכירת כרטיסים לאירועים איוונטר וחברת סייברוואן העוסקת בפיתוח מערכת למניעת תאונות דרכים ומתכוננת להנפקה בנאסד"ק. לאחרונה השקיעה קשת באותו אופן בבית ההשקעות סילבר קסטל המתמחה בנכסים דיגיטליים ובמטבעות קריפטו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.