חברת התקשורת פרטנר דיווחה הבוקר כי הרווח הנקי שלה הסתכם ב-39 מיליון שקל ברבעון הראשון, בהשוואה לרווח של 5 מיליון שקל ברבעון הראשון לשנת 2021. בשורה העליונה רשמה החברה הכנסות של כ-854 מיליון שקל, עלייה של 3% לעומת 833 מיליון שקל ברבעון הראשון לשנת 2021.
ההכנסות משירותים גדלו ב-5% והסתכמו ב-690 מיליון שקל, ואילו ההכנסות ממכירות ציוד הצטמקו ב-15% והסתכמו ברבעון זה ב-164 מיליון שקל. זאת בין היתר לאור החלטה אסטרטגית של הנהלת פרטנר לעבור למודל השכרת נתבי אינטרנט ללקוחות פרטיים במקום מודל מכירה.
עוד עולה מדוחות פרטנר כי ההכנסה הממוצעת למנויי סלולר ( ARPU ) ממשיכה לשמור על יציבות והסתכמה ב-48 שקל בחודש, רבעון חמישי ברציפות. שיעור הנטישה ( Churn rate ) של מנויי הסלולר (בנטרול חבילות של משרד החינוך) עמד על ל-6.7%.
בסיס מנויי הסלולר של החברה הסתכם בכ-3.06 מיליון מנויים, עלייה של 40 אלף מנויים ברבעון הראשון. מספר מנויי סיבים אופטיים הסתכם ב-233 אלף מנויים, עלייה של 21 אלף ברבעון הראשון. נכון להיום, לפרטנר יש 243 אלף מנויי סיבים אופטיים.
בסיס מנויי אינטרנט מבוסס תשתית הסתכם ב-387 אלף, עלייה של 13 אלף מנויים ברבעון הראשון. בתחום הטלוויזיה מספר מנויי החברה שומר על יציבות והסתכם ב-225 אלף, ירידה של אלף מנויים ברבעון הראשון.
אבי צבי, מנכ"ל קבוצת פרטנר , (יוחלף בקרוב על ידי אבי גבאי), ציין כי "השיפור במדדים הפיננסיים והתפעוליים הינו הודות לעשייה וההירתמות של עובדי החברה המסורים ולאסטרטגיה הברורה אותה התוותה ההנהלה בשנה האחרונה. עם 807 אלף משקי בית מחוברים לרשת הסיבים האופטיים, נכון להיום, פרטנר הפכה בשנה זו לשחקנית תשתיות לאומית גם במגזר הקווי, עם קצב פרישת סיבים אופטיים מרשים וחתימה על עסקאות משמעותיות שיטיבו עם עתיד החברה, ביניהן עם טמרס טלקום ו- FREETV. פרטנר ממשיכה להוביל את הדור ה-5 בישראל עם קצב צמיחה גבוה במצבת מנויי סלולר, כאשר ממשיכה בהתמדה ההצטרפות של מנויים חדשים, במקביל לירידה באחוזי הנטישה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.