בחודש מאי נמסרו בישראל 25,075 כלי רכב חדשים, ירידה של 6.4% לעומת מאי אשתקד. כך עולה מנתוני הרישוי. בחודשים ינואר-מאי נמסרו 128,085 כלי רכב, ירידה של 11% לעומת התקופה המקבילה. הירידה נובעת העיקר בשל המחסור במלאים של כלי רכב חדשים בישראל ובתעשיית הרכב בכלל ולא בשל הביקוש, שנותר חזק מתמיד.
מסירות כלי הרכב החשמליים הסתכמו בינואר-מאי בכ-8100 יחידות, נתח של כ-6.3% מכלל השוק, לעומת נתח של פחות מ-4% בכל שנת 2021. זאת למרות עיכובים משמעותיים בייצור ובאספקה של כלי רכב חשמליים וזמני המתנה ממושכים מאד, כולל אצל טסלה.
את המסירות הכוללות בינואר-מאי הובילה יונדאי עם 26,527 מסירות, עליה של 10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. במקום השני טויוטה עם 20,894 מסירות, עליה של 4%. במקום השלישי קיה עם 19,205 מסירות, עליה של 10%. במקום הרביעי מאזדה עם 8,851 מסירות עליה של 8%. במקום החמישי מיצובישי עם 6,700 מסירות, ירידה של 15%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.