חברת סלולר ישנה מחדשת את ימיה וחוזרת לשוק תחת מותג חדש. קרן כלירמרק ואיש העסקים יריב לרנר שרכשו את חברת מרתון שהייתה בבעלות חזי בצלאל והפעילה את המותג WE4G , נכנסים מחדש לשוק הסלולר עם מותג חדש בשם Wecom. בשבועות הקרובים תחשוף החברה את מסלולי המחירים החדשים שתשיק, והיא צפויה לצאת בשבועות הקרובים עם קמפיין חדש בכיכובה של אנה זק שנבחרה כפרזנטורית.
השאלה הגדולה היא מה מתכננים הבעלים החדשים והאם ההנהלה החדשה בראשות אסף עופר מתכוונת לטלטל את שוק הסלולר ולהיכנס עם תוכניות ורמות מחירים נמוכות או שבכוונתה לנסות ולייצר ערך מוסף חדש שטרם ברור מהו.
נזכיר ש-We4G הייתה מחוללת תחרות משוכללת בשוק הסלולר והיא גרפה בתקופת פעילותה כעשרת אלפים לקוחות מדי חודש שהצטרפו אליה בשל המסלול המרכזי שלה שהיה תשלום קבוע לכל החיים ונחשב לאטרקטיבי ונמוך מאד. בסיכומו של דבר החברה אמנם גדלה וצמחה משמעותית מבחינת מספר המנויים אך בעלי החברה דאז, חזי בצלאל, הגיע למסקנה שהחברה לא תוכל להמשיך ולהתממן ממקורותיו תחת הסכם שיתוף הרשתות שהיה לה עם סלקום.
בסופו של דבר החברה נקלעה להסדר חוב בחסות בית המשפט והרוכשים החדשים הגיעו לסיכום עם סלקום על הסכם שיתוף רשתות חדש, וכעת כאמור היא חוזרת לשוק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.