בשנת 2020, עם תחילת המגפה, אנשים החלו לאגור מצרכים, מה שהוביל לירידה משמעותית במלאי הקמעונאים בארה"ב. אך כעת, שווי המלאי חוזר לגדול ובשנה האחרונה הוא רשם עלייה של 11%. אחת הסיבות לכך היא האינפלציה שמייקרת את כלל המוצרים. בנוסף, הקורונה הביאה לשינוי בהעדפות הצרכנים, שרוכשים פחות רהיטים ומוצרי חשמל. רק לאחרונה "טרגט" החליטה להיפטר מסחורה, וייתכן שקמעונאים נוספים יילכו בעקבותיה.
מה זה נתון אחד ביום?
במדור "נתון אחד ביום" אנחנו מבקשים להנגיש באמצעות מספרים ונתונים סוגיות אקטואליות, להעלות לסדר היום נושאים בעלי חשיבות ולפשט אירועים מורכבים. מוזמנים להציע לנו נושאים לבדיקה
idan-e@globes.co.il
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.