היבוא, השינוע הימי וחומרי הגלם התייקרו, ועכשיו גם חברת קימברלי קלארק ישראל הודיעה על עליית מחירים. בין המוצרים שנשלם עליהם יותר נכללים חיתולים, מגבונים ומוצרי ניקיון לבית. ההתייקרות תיכנס לתוקף בעוד כחודש, ב-14 באוגוסט.
■ השיא של גל ההתייקרויות עוד לפנינו: עליית מחירי החשמל תיצור תגובת שרשרת
■ הפחתת המכסים שקיבלה לא עזרה: איקאה מייקרת את מוצריה ב-5%
יצרנית מוצרי הטואלטיקה הודיעה לרשתות הקמעונאיות על עליית מחירי המכירה במרבית מוצריה בשיעורים של בין 5.5% ל-9.6%. "לאור עלייה המתמשכת במחירי האנרגיה, יבוא הסחורות והשינוע הימי, במקביל להמשך עלייה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם של מוצריה (בפרט תאית לנייר, חומר ספיגה לחיתולים ועוד), החליטה החברה על עליית מחירים, מתונה יחסית להתייקרויות הללו, בשיעור של בין 5.5% ל-9.6%", לפי החברה. "עליית המחירים תתבצע בקטגוריות הנייר, החיתולים, המגבונים, ההיגיינה ומוצרי טיפוח וניקיון הבית".
עוד מציינת החברה כי "המחיר הסופי לצרכן נקבע על-ידי הקמעונאים בלבד".
גם בקיץ שעבר העלתה קימברלי קלארק מחירים בשיעור שנע בין 4.4% ל-7.4%, גם אז בקטגוריות הנייר, החיתולים, המגבונים, ההיגיינה ומוצרי ניקול. גם אז היה זה בעקבות "העלייה החדה והמתמשכת במחירי חומרי הגלם ובעלויות השינוע הימי".
קימברלי קלארק משווקת בישראל מותגים בולטים, בהם האגיס, טיטולים, נייר טואלט לילי, נייר טואלט מולט, מוצרי קלינקס, קוטקס וניקול.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.