בוועידת MAD מתקיימת זו השנה הרביעית תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום והחברות אשר פרסמו מודעות במגזין מדד המותגים. השנה שפטו בתחרות הקריאייטיב 10 אנשי פרסום שכיום לא עובדים באף אחד ממשרדי הפרסום בישראל. כל אחד מהשופטים התבקש לבחור את עשרת המודעות הקריאטיביות ביותר.
משקלול ההצבעות עלה כי הזוכה במקום הראשון - והמודעה היחידה שקיבלה את מלוא הניקוד מהשופטים - הייתה מודעה של דומינו'ס פיצה של משרד הפרסום מקאן.
במקום השני זכתה המודעה של תאגיד השידור "כאן 11", שגם אחראי לקריאייטיב ולביצוע המודעה.
במקום השלישי, על חודו של קול, זכתה ההסתדרות במודעה שיצר משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
את כל המודעות שפורסמו במגזין אפשר יהיה לראות מחר במתחם מדד המותגים שיעלה באתר גלובס ובמגזין המודפס.
לצד ההכרזה על הזוכים בתחרות הקריאייטיב, הערב כולל גם שיחה עם המנכ"ל הפורש של "כאן" אלדד קובלנץ, הרצאות של בכירים מבנק הפועלים, התעשייה אווירית, נסטלה, טיקטוק, מטא ישראל ומליסרון, ובסופו מסיבה.
ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר
ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר
ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר
ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר
ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר
ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר
ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר
*** גילוי מלא: הוועידה בשיתוף בנק הפועלים, התעשייה האווירית, טיקטוק, מליסרון (קניוני עופר), טאבולה, לביא מדיה וקבוצת יפעת
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.