מטוסי ה-777 של אל על שהיו חלק מהמחלוקת של ההנהלה ושל הטייסים - חזרו לשירות. בשלב זה אל על השמישה שני מטוסים מתוך צי המונה ששה דגמי 777 ובכך עולה ל-41 מספר המטוסים של החברה שכבר חזרו לפעול מאז קורקעו צי מטוסי אל על בתקופת הקורונה.
היות שמדובר במטוסים מהדור הישן של אל על, במטוסי ה-777 אין מחלקת פרימיום ו-279 המושבים שבמטוס המוגדר כמטוס רחב גוף מחולקים לשתי מחלקות - מחלקת תיירים ומחלקת עסקים המונה 41 מושבים. מדובר במטוס רחב גוף בעל קיבולת נוסעים גדולה הדומה לקיבולת הנוסעים במטוסי הדרימליינר המונים שלוש מחלקות (תיירים, פרימיום ועסקים) בהם יש 270-280 מושבים. בצי ה-737, מטוסים צרי גוף שפועלים בטיסות ליעדים קרובים יש כ-170 מושבים המחולקים לשתי מחלקות (תיירים ועסקים).
בשלב זה, בכדי ליהנות ממערכת הבידור במטוסי ה-777 הנוסעים יוכלו לצרוך תכנים במכשירם האישי באמצעות חיבור לסטרימר. ברבעון הרביעי של 2022 מתכוננת מערכת הבידור המותקנת במטוסים אלה לעבור רענון.
מטוסים ה-777 שלא הושמשו מאז הקורונה נצפו בימים האחרונים עוברים הכשרה מחדש בטיסות בשמי הארץ. הפעלתם מתאפשרת בעקבות הסכם שנחתם לאחרונה בין הנהלת החברה לטייסיה, ועל פיו צוות מיוחד יעבור הכשרה כדי להטיס מטוסים אלה. אל על מכרה יותר מ-32 אלף כרטיסי טיסה לטיסות בלו"ז הקיץ אליהן שובצו מטוסי ה-777 עוד לפני שנחתם ההסכם ולכן הביעה הנהלת החברה חשש מטרפוד התוכנית שתאפשר לה להגביר את היצע המושבים בהתאם לביקוש הגואה לטוס.
מטוסים אלה ישובצו בלוח הטיסות ליעדים שונים והם כבר פעלו בימים האחרונים. היעדים בהם יפעלו שני מטוסי ה-777 כוללים את תאילנד - קו שבו אל על פועלת לבדה בטיסות הישירות (ובתקווה שמסלול הטיסה יקוצר לאחר שיתקבל האישור הרשמי לטוס בשמי ערב הסעודית), את יוון ואת איחוד האמירויות (דובאי).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.