לגלובס נודע כי סמנכ"ל משאבי האנוש והאסטרטגיה של שופרסל, צביקה פישהיימר, התבקש לסיים את תפקידו.
פישהיימר מונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש, מערכות מידע ומינהל לפני שש שנים, וקודם לכן שימש כמנהל אגף מערכות מידע בשופרסל במשך כשמונה שנים. קודם לכן כיהן כמנהל מערכות מידע בארגונים שונים כגון רשות הדואר, מטריקס ולוגיסטיקר.
אחרי הטלטלות שעברה שופרסל בשנה האחרונה וחילופי ההנהלה, אפשר היה לראות רמז לשינויים שמתכנן שמתכנן מנכ"ל שופרסל הטרי אורי וטרמן במכתב ששלח לעובדי החברה כשמונה לתפקיד מוקדם יותר החודש, בו כתב בין היתר: "נצטרך להמציא את עצמנו מחדש, לגלות בעצמנו כוחות חדשים וכל הזמן להמשיך להתפתח ולהתחדש למען לקוחותינו".
במכתב ששלח לעובדי החברה עדכן וטרמן כי "צביקה פישהיימר, סמנכ"ל משאבי אנוש ואסטרטגיה, ביקש לסיים את תפקידו בחברה, לאחר ששימש בשבע השנים האחרונות בתפקידו הנוכחי ולאחר שעבד בחברה כ-16 שנים. אני מודה לצביקה על תרומתו הרבה להצלחת החברה לאורך השנים ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".
בתוך כך, מוקדם יותר היום נחשף בגלובס כי החלק של אדלר-חומסקי בתקציב הפרסום של קבוצת שופרסל עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.