מרכזי תעסוקה בערים מצמצמים את זמני ההגעה לעבודה. לכן, נכון ל־2020, רק פחות מרבע מתושבי תל אביב נסעו יותר מחצי שעה לעבודה - הנתון הכי נמוך מהערים הגדולות. לעומת זאת, כמעט חצי מתושבי רחובות, הנחשבת ל"עיר שינה" מועטת מרכזי תעסוקה, נוסעים יותר מחצי שעה.
באשר לדרך ההגעה - גם בתל אביב, בה התחבורה הציבורית יחסית טובה, 60% מהתושבים מגיעים לעבודה ברכב פרטי. ברחובות ובראשון לציון למעלה מ־70% עושים את דרכם לעבודה ברכב פרטי.
מה זה נתון אחד ביום?
במדור "נתון אחד ביום" אנחנו מבקשים להנגיש באמצעות מספרים ונתונים סוגיות אקטואליות, להעלות לסדר היום נושאים בעלי חשיבות ולפשט אירועים מורכבים. מוזמנים להציע לנו נושאים לבדיקה
idan-e@globes.co.il
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.