שמונה חודשים אחרי שהחלה את פעילותה בישראל, Flying Tiger Copenhagen מכפילה את מספר החנויות שלה בארץ. עד סוף השנה ייפתחו שבע חנויות חדשות של הרשת שמייבאת קבוצת פוקס, בנוסף לשש החנויות הקיימות, בהשקעה של כ-5.5 מיליון שקל. ההשקעה בכל חנות עומדת על כ-800 אלף שקל.
■ עכשיו זה סופי: רשת Flying Tiger Copenhagen נוחתת בישראל
■ האתגר של ויזל: לשחזר את חוויית הקנייה ואת המחירים ברשת פלייניג טייגר|ניתוח
קבוצת פוקס הודיעה כי השבוע תיפתח חנות בקניון איילון ברמת גן, ובהמשך ייפתחו חנויות באשדוד, בנהריה, בחדרה, בפתח תקווה, בכפר סבא וברעננה.
כאמור, כיום לרשת יש שש חנויות בישראל, מהן שתיים בתל אביב (קניון עזריאלי ונמל), שתיים בראשון לציון (קניון עזריאלי וסינמה סיטי), אחת בחיפה (גרנד קניון) ואחת בביל"ו סנטר. גודלן הממוצע של החנויות עומד על 150-250 מ"ר.
רשת הלייף סטייל הדנית הוקמה ב-1995 בקופנהגן, ובסוף 2021 היו לה 887 חנויות ב-27 מדינות, רובן באירופה. הרשת מציעה מגוון מוצרים בקטגוריות שונות, ביניהן כלי מטבח, מוצרי נוי לבית, משחקים וצעצועים, גאדג'טים, אביזרי ספורט וכושר, מוצרי נייר, אקססוריז למשרד ועוד. בארץ מתחיל מחיר המוצרים ב-5 שקלים, והרשת היא חלק ממועדון הלקוחות Dream Card של פוקס.
לדברי הילה אגזדה, מנכ"לית פליינג טייגר בישראל, "הרשת הביאה בשורה במספר מישורים, הן מבחינת הקטגוריות, מגוון המוצרים, העיצוב וכמובן המחירים. הרשת פונה לקהלי יעד הטרוגניים ולמגוון גילאים, ועם הזמן נתרחב גם לערים נוספות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.