בית המשפט המחוזי בירושלים אישר אתמול (ב') הסכם פשרה, לפיו רשת בתי הקולנוע סינמה סיטי תמכור גביע פופקורן קטן ב-10 שקלים החל מ-15 באוגוסט למשך ארבע השנים הקרובות.
במסגרת ההסכם התחייבה סינמה סיטי שלא להגביל מכירת פופקורן על-ידי עסקים אחרים במתחמיה. בנוסף, אחת לשבוע תינתן הנחה של 35% ברכישת פופקורן למשך שנה וחצי.
הסכם הפשרה ניתן במסגרת תביעה ייצוגית שהגישה מלי פרידמן בשנת 2018. עורכי הדין שמוליק קאסוטו וניר פרידמן, המייצגים את התובעת, טענו כי סינמה סיטי הגבילה את מכירת הפופקורן במתחמיה על-ידי הסכמי בלעדיות, ביססה את מעמדה כמונופול וגבתה מחירים מופרזים.
התביעה הוגשה נגד סינמה סיטי ורשתות קולנוע נוספות, אך הסדר הפשרה נערך רק מול סינמה סיטי. התביעה ממשיכה להתנהל נגד יתר הרשתות.
השופטת תמר בזק-רפפורט אישרה את הסכם הפשרה וקבעה כי הוא הוגן וראוי. במסגרת ההסדר סינמה סיטי לא הודתה בטענות התביעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.