ענקית הקמעונאות עלי אקספרס, בבעלות קבוצת עליבאבא, הפעילה בשבועות האחרונים פיילוט שכלל שכירת מחסנים במתחם איירפורט סיטי ליד נתב"ג ואחסון מוצרים היישר מישראל. הרעיון הוא לאפשר ללקוחות להזמין מוצרים שנמצאים כבר במחסן בישראל, כשהמטרה היא לזרז את זמני ההמתנה ולהוזיל את העלויות. כעת, החברה מתכננת להגדיל את כמות המוצרים ולהרחיב את הפעילות.
■ השלב הבא באונליין: להזמין מוצרים ב-10 שקלים בלי לשלם על משלוח
■ פטור ממס עד 300 דולר? ליברמן בוחן מהלך לפתיחת שוק הקניות אונליין מחו"ל
על פי גורם המעורה בפרטים, כבר היום המהלך פעיל, ישנו פיילוט בשבועות האחרונים במינוך מאוד נמוך. הגורם מציין כי ישראל הוא שוק חשוב מבחינת עלי-אקספרס, והם בוחנים את המהלך מעל לשנתיים.
המהלך הזה נעשה במדינות נוספות כמו צרפת, רוסיה, ארצות הברית ועוד. בעלי אקספרס הבינו כי עולם האיקומרס הולך לשם, אנשים לא מעוניינים לחכות חודש למשלוח או מעוניינים להמתין אם יש סגר בסין. ההחלטה למעשה מובילה שלעלי אקספרס תהיה נגיעה בכל מדינה, כך זה יוזיל עלויות ויפחית את זמן ההמתנה.
על פי הגורם, בשנתיים האחרונות בחנו את המהלך בעלי אקספרס, כדי להבין מה זה אומר מבחינת רגולציה, מה ומה כדאי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.