נטפליקס תשיק בקרוב שירות סטרימינג מוזל, הכולל פרסומות, שיעלה בין 7-9 דולרים. כיום, התשלום עבור שירות הסטרימינג בארה"ב עולה עשרה דולרים במסלול הבסיסי, 15.5 דולרים למסלול המורחב, ו-20 דולרים למסלול הפרימיום. עדיין לא ברור מתי מסלול הפרסומות יושק בישראל ובאיזה מחיר.
ברבעון הראשון של השנה ענקית הסטרימינג דיווחה על ירידה במספר המנויים, בפעם הראשונה זה עשור, ובעקבות זאת הודיע ריד הייסטינג, המנכ"ל שותף בחברה, שהם שוקלים לפתוח מסלול תשלום מוזל, הכולל פרסומות. ביוני התוכנית אושרה, וביולי הכריזה החברה על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט לשידור הפרסומות.
באופן לא מפתיע, מסלול הפרסומות לא יכלול את כל ההטבות של המסלול הרגיל. על פי הערכות, יהיו בו פחות תכנים בעת ההשקה, ואולי אף לא יאפשר להוריד תכנים לצפיה ללא אינטרנט.
ביום שישי האחרון דיווח "בלומברג" על פרטים נוספים בתוכנית התשלום החדשה. נטפליקס מתכננת לשדר כ-4 דקות של פרסומות על כל שעת צפייה, ותשדר את הפרסומות לפני, ותוך כדי שידור התכנים. בנוסף, תוכנית התשלום תופץ לכ-6 שווקים שונים לקראת סוף השנה, ותורחב ב-2023.
מדוברת נטפליקס נמסר שהדיווח ב"בלומברג" כולל השערות בלבד, ולא התקבלו עוד החלטות לגבי התשלום וכמות הפרסומות.
מספר המנויים בנטפליקס ירד שני רבעונים ברציפות. במקביל העלתה ענקית הסטרימינג בינואר את מחיר השירות, העלאה שלישית בשנים האחרונות, והיא הודיעה שהיא מחפשת פיתרון לשיתוף הסיסמאות.
בנוסף, נטפליקס צריכה להתמודד עם המתחרות דיסני פלוס, שהודיעה על שירות כולל פרסומות שיושק בדצמבר הקרוב, ו HBO שהשיקה תוכנית דומה כבר ביוני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.