בימים כתיקונם רכב הוא מוצר שאפשר לשמור לאורך זמן במלאי, ומוכרי רכבים יכולים להציע ללקוחות מגוון רחב יחסית. בתקופת סגרי הקורונה מכירות הרכב צנחו, ועקב כך המלאי זינק. אלא שהיציאה מהקורונה, משבר שרשראות האספקה, ובעקבותיהם המחסור בחלקים למחשבי רכב שיבשו את ייצור הרכבים. כיום, על כל שני רכבים שנמכרים בארה"ב יש רק אחד במלאי, כלומר כל רכב חדש שמגיע נמכר מיד. בדרך-כלל יחס מלאי נמוך הוא סימן ליעילות, אבל יחס כל-כך נמוך מעיד על מחסור ברכבים, שמשפיע על המגוון שניתן להציע ללקוחות, כמו גם על המחיר.
מה זה נתון אחד ביום?
במדור "נתון אחד ביום" אנחנו מבקשים להנגיש באמצעות מספרים ונתונים סוגיות אקטואליות, להעלות לסדר היום נושאים בעלי חשיבות ולפשט אירועים מורכבים. מוזמנים להציע לנו נושאים לבדיקה
idan-e@globes.co.il
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.