מנכ"ל פלאפון הטרי, אילן סיגל, הורה על סגירת כל תתי־המותגים של פלאפון - כלומר מסלולי לקוחות המבוססים על שיתופי־פעולה עם חברות אחרות. סיגל, שנכנס לתפקידו לפני מספר שבועות כמנכ"ל החברות־הבנות בבזק (פלאפון, בזק בינלאומי ו־yes), קיבל החלטה אסטרטגית שלפיה אין הצדקה להמשך אחזקת תתי־המותגים, אשר לדבריו היוו מהלך שיווקי שהיה נכון לעבר.
נזכיר כי פלאפון דגלה במדיניות תתי־המותגים לפני מספר שנים, וזאת במסגרת המדיניות שגרסה כי יש לשמור ולהגדיל את נתח השוק של החברה בזמן שהתחרות בענף הייתה סוערת, והיקף הנטישות והמעברים בין החברות הסלולריות עמד על מאות אלפים בשנה. מטרה נוספת של תתי־המותגים הייתה להשיג פריסה רחבה, שאפשרה להגיע ליותר לקוחות במיקומים גיאוגרפיים שונים.
מאז השתנו הדברים: פלאפון נמצאת במגמת צמיחה במנויים זו השנה השביעית ברציפות, התחרות בשוק הסלולר נרגעה מעט, וכמות הניודים ירדה משמעותית. הלקוחות כבר לא ממהרים לנטוש חברה ולעבור כשמדובר בהפרשים של כמה שקלים בין חברה לחברה.
מכאן ההחלטה של סיגל לחזור ולרכז את הפעילות השיווקית בפלאפון, ובמקביל לשנות מיקוד עסקי ולהתמקד בדור החמישי באמצעות העמקת ההשקעה בתשתית, עבודה על ליבת הרשת, הרחבת פריסת דור 5 ומיקוד בגידול מצבת הלקוחות בחבילות דור 5 כמענה לביקוש הגובר.
במהלך השנים היו לפלאפון שיתופי־פעולה רבים עם רשתות גדולות, בהן PMOBILE עם באג, EMOBILE עם אלקטרה, קרביץ מובייל, וואלה מובייל וג'יני מובייל, מותג הבית שנתן מענה לשיתופי־פעולה נוספים וחנויות סלולר (מקס סטוק, דואר ישראל).
בחברה ציינו כי כל מי שנמצא כיום תחת מסלול של אחד מתתי־המותגים הללו הוא לקוח פלאפון לכל דבר ועניין, וימשיך לקבל את אותו השירות מהחברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.