ב־50 השנים האחרונות, שטח הכבישים בישראל הוכפל פי 4, ורק בעשור האחרון השטח גדל ב־21%. עם זאת, אורך הכבישים עלה בעשר השנים האחרונות ב־5% בלבד, מה שאומר שרוב סלילת הכבישים עסקה בהרחבת הכבישים הקיימים.
בנוסף, בעשור האחרון חלה עלייה של 30% במספר כלי הרכב על הכביש, ובעיית הפקקים של ישראל תפחה לממדי ענק. דבר זה עשוי ללמד שהרחבה של כבישים קיימים אינה בהכרח פתרון אפקטיבי לבעיית הפקקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.