בימים האחרונים נחת באילת משלוח מסחרי ראשון ובו כ-300 רכבי קרוס-אובר מתוצרת צ'רי מוטורס הסינית. כלי הרכב, מדגם TIGGO 8 מגיעים בתצורה של שבעה מקומות ישיבה עם מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק 197 כ"ס, תיבה כפולת מצמדים ורמת אבזור גבוהה מאד.
● כבר לא עוסקים בשיפור תדמית: הרכבים הסינים משנים את כללי המשחק | ניתוח
● המכונית הסינית-שוודית שמציבה רף חדש לשוק החשמליות | מבחן דרכים
בשלב הראשון מיועד רוב המשלוח לשוק הליסינג, כאשר רובו ייקלט על ידי חברת הליסינג של היבואנית, קרסו מוטורס, וחלקו יגיע לחברות ליסינג אחרות. הרכב מיועד להתחרות במיצובישי אאוטלנדר, סקודיה קודיאק וכו'. השיווק הרשמי צפוי להתחיל בעוד כשבועיים במקביל לחנוכת אולם תצוגה והמחירים טרם פורסמו אולם צפויים ככל הנראה להיות נמוכים מ-200 אלף שקל.
במקביל נחתו בישראל כ-100 כלי רכב חשמליים של חברת ג'יאנלינג מוטורס הסינית (JMC), שאף היא מיובאת על ידי קרסו. כלי הרכב מיועדים בשלב הראשון עבור שוק הליסינג, ההשכרה וכלי הרכב השיתופיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.