מיכל לוצקי, שמכהנת כ-3 שנים כסמנכ"לית הסחר והדיגיטל של גלובס, מסיימת את תפקידה.
אלונה בר און, מו"ל גלובס, מסרה: "למיכל יש חלק ייחודי בהצלחה ובכל אבן דרך של גלובס המתחדש. מיכל תמשיך להוביל את יחידת הסחר בחודשים הקרובים, וכך יתאפשר לנו לקיים תהליך מסודר ומקצועי להתאמת המבנה הארגוני אל מול האתגרים העומדים בפני גלובס והמשך יישום תכנית העבודה".
שלוש שנים לאחר שמונתה לסמנכ"לית הסחר והדיגיטל של גלובס, אליה הגיעה לאחר כהונה כסמנכ"לית הדיגיטל של רשת, הודיעה לוצקי על סיום תפקידה ופנייה לאתגרים חדשים. במהלך שלוש השנים האחרונות הובילה לוצקי את פעילות גלובס בזירה המסחרית, שכללה שדרוג אפיקי הפרסום והמדיה, מיקוד הפיתוח העסקי והובלת הפרויקטים המסחריים של גלובס בשיתוף כלל יחידות הארגון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.