חברת טלקאר השיקה היום (ב') בישראל את הקרוס-אובר החשמלי קיה EV6. הרכב חולק פלטפורמה עם יונדאי איוניק 5, נמתח לאורך כ-4.7 מטר וניצב על בסיס גלגלים באורך 2.9 מטר. יש לו תא מטען בנפח 520 ליטר ותא נוסעים עתיר אלקטרוניקה שבמרכזו שני מסכים דיגיטליים בגודל 12.3 אינץ' כל אחד.
● צ'רי FX: המותג סיני, אל תצפו שהמחיר יהיה בהתאם
● נחת בישראל: מותג הפרימיום הסיני WEY שמיובא על ידי סמלת
הדגם ישווק בישראל בשתי גרסאות, שתיהן עם סוללה בקיבולת של 77.4 קילוואט-שעה ותמיכה בטעינה אולטרה-מהירה בקצב של עד 350 קילוואט-שעה.
גרסת הבסיס מצוידת במנוע אחורי בודד בהספק 229 כ"ס ומציעה טווח נסיעה של עד 528 ק"מ בתקן WLTP. מחירה 249 אלף שקל.
גרסת הביצועים מצוידת בשני מנועים (הנעה כפולה) בהספק משולב של 325 כ"ס. לדגם יש טווח נסיעה של עד 484 ק"מ, והוא מסוגל להאיץ מאפס ל-100 ק"מ ב-5.2 שניות. מחירו 299 אלף שקל.
הקרוס-אובר החשמלי קיה EV6 / צילום: קיה
רמת האבזור גבוהה מאד וכוללת כבר בדגם הבסיס חלון גג חשמלי, מושב נהג חשמלי, מערכת בטיחות סמי-אוטונומית מתקדמת ועוד. הגרסה הבכירה מצוידת גם בפנסי חזית בטכנולוגיית MATRIX, מושב נוסע חשמלי, ריפוד עור משולב, דלת אחורית חשמלית ועוד.
האחריות על הסוללה היא ל-7 שנים או עד 150 אלף ק"מ. הרכב עצמו נושא אחריות מלאה ל-3 שנים.
החברה מבטיחה את המחיר למלאי הראשוני שיימסר ללקוחות בינואר, והמחיר בהמשך ייקבע בהתאם לשינויים במיסוי בינואר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.