חברת כלמוביל השיקה השבוע את הדור החדש של רכב הכביש-שטח מרצדס GLC. הרכב עבר שינויים חיצוניים קלים אולם ניצב על פלטפורמה חדשה עם תא נוסעים חדש ומערכות הנעה חדשות. הוא ארוך יותר בכ-6 סנטימטר מקודמו וניצב על בסיס גלגלים באורך כ-2.89 מטר. תא הנוסעים משלב מסכים גדולים עם ממשק קולי וחזותי מתקדם ומערכות בטיחות היקפיות מדור אחרון.
● אחת מכל 10 מכוניות שעלו השנה על הכביש - חשמלית. זה הדגם המוביל | בלעדי
● המיסוי על רכבים חשמליים יקפוץ ל־20% בתחילת השנה. האם הביקוש ייעצר?
● מספר מותגי הרכב צפוי לזנק בחודשים הקרובים, אך המחירים לא בהכרח יירדו
הרכב משווק בישראל בשלב הראשון עם מנוע בנזין בנפח 2 ליטר טורבו בשתי גרסאות ועם גרסת פלאג-אין חדשה, כולן עם הנעה כפולה. גרסת הפלאג-אין מצוידת בסוללה גדולה יחסית של כ-31 קילוואט ומסוגלת להשיג טווח חשמלי בלבד של עד 120 ק"מ בהתאם לגרסה. ההספק הכולל של הדגם עומד על 313 כ"ס.
המחיר מתחילים בכ-470 אלף שקל לגרסת הבנזין ההתחלתית עם 204 כ"ס ומגיעים, עד כ-590 אלף שקל לגרסת הפלאג-אין המפוארת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.