קבוצת קרסו מוטורס יוצאת היום במהלך מיתוג מחדש של כל פעילויות הקבוצה תחת שם המותג "פריזבי" (FREESBE) בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים.
מהלך המיתוג יקיף את מערך מכירת כלי הרכב החדשים של החברה, שכולל 14 מותגים ו-42 דגמים שונים, את פעילות הליסינג, המימון, הביטוח וההשכרה של קרסו, את פעילות מכירת הרכב המשומש ועוד. כל הפעילויות יתאפשרו כעת גם דרך אתר האונליין החדש של הקבוצה, FREESBE.COM בשיטת "הכל תחת גג אחד", כאשר רק תהליך התשלום הסופי והמסירה יתבצע טלפונית או מול נציג.
● כמה מוציאים משרדי האוצר והתחבורה על השכרת חניות לעובדיהם | בלעדי
● המדריך לרכישת רכב חשמלי ב-2023: האם זה עדיין משתלם, איפה אפשר יהיה להטעין ומה חשוב לדעת?
לדברי החברה "המותג החדש מציע תפיסה חדשה שמהווה מענה לשלושת הכשלים המרכזיים בענף: מחיר טעות גבוה ברכישת רכב (חרדת רכישה), חוסר ביעוץ מקצועי ושקוף, ותהליכים מתישים".
במקביל, גם הסוכנויות הפיזיות של הפעילויות השונות של החברה ברחבי הארץ ימותגו תחת השם פריזבי. לדברי איציק וייץ מנכ"ל קרסו: "FREESBE הוא המהלך המקיף והגדול ביותר שביצעה הקבוצה בעשרים השנים האחרונות, זאת בזכות שורה של רכישות ומיזוגים שביצעה החברה והובילו למהלך הנוכחי. עם השקת FREESBE אנו הופכים לקבוצת הרכב הגדולה והמגוונת בישראל המציעה ללקוחותיה את חווית הרכב הקלה, הזמינה והנוחה ביותר".
מטרת המהלך היא לפשט את תהליך הרכישה של המוצרים והשירותים השונים. במקביל יוצאת החברה במהלך יוצא דופן בענף הרכב שיאפשר ללקוחות להחזיר כל רכב לאחר רכישתו, גם אם נעשה בו כבר שימוש. רכב משומש יוכל להיות מוחזר בשבוע הראשון לאחר רכישתו תמורת החזר כספי ואילו רכב חדש יוכל להיות מוחזר משך עד שנה מיום רכישתו אם הלקוח התחרט, כאשר הוא ישלם רק את ירידת הערך היחסית בזמן השימוש. גם מסלולי הליסינג, הביטוח והמימון של הקבוצה יאפשרו גמישות רבה בשינוי מסלולים, תקופות ותכולת השירותים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.