מותג הספורט והאקטיב alo yoga פותח חנות דגל ראשונה בישראל בקניון TLV . חברת 911 אופנה שקיבלה את הזיכיון בארץ תשיק את החנות ב-26 בינואר, והיא תתפרס על פני 500 מ"ר. מדובר בחנות הראשונה שנפתחת מחוץ לגבולות ארה"ב וקנדה. חנות שנייה בישראל תיפתח במהלך הרבעון השני של השנה בקניון רמת אביב. ההשקעה במהלך עומדת על כמיליון דולר לכל חנות.
המותג העולמי יימכר גם בקונספט של "חנות בתוך חנות" ברשת סטורי, שבבעלות 911 אופנה, ויתחיל להימכר בחנות הדגל של סטורי בכיכר דיזנגוף בסביבות פסח. החנות בתוך חנות תתפרס על פני כ-100 מ"ר בשני מפלסים.
מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירי alo yoga העולמית, למעט שינויי שערי מטבע. בשלב הראשוני לא יפעל בישראל אתר איקומרס, ובחברה מבטיחים למכור בחנויות את כל הקולקציות שנמכרות באתר האמריקאי, באמצעותו ניתן להזמין לישראל.
המותג, שנוסד ב-2007 בלוס אנג'לס על-ידי דני האריס ומרקו דיג'ורג', הוא מהמותגים הצומחים בעולם בקטגוריית ה-Activewear, וזוכה לפופולריות רבה גם בארץ, אף שעד כה לא היו לו חנויות פיזיות בישראל. הוא ידוע בעיצובים ובבדים שאותם הוא מפתח בעצמו. המותג ידידותי לסביבה, פועל במפעלים ירוקים ושומר על זכויות עובדים.
למותג יש יותר מ-40 חנויות בעולם, והוא מציע קולקציות ספורט ייעודיות לנשים ולגברים, קולקציות אופנה וקו קוסמטיקה טבעית. בנוסף ישנה פלטפורמת אימונים אונליין בשם alo moves. מהקבוצה נמסר כי הקולקציות שיושקו יהיו זהות לאלו שיוצעו בחנויות המותג העולמיות, ומדי שבועיים עד שלושה תושק קולקציה חדשה. קו הקוסמטיקה יושק בהמשך, לאחר אישורי משרד הבריאות.
"החלטה להיכנס לשוק הישראלי היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של המותג", אמר דני האריס, מייסד ומנכ"ל alo yoga. "כמי שחרט על דגלו לייף סטייל אלטרנטיבי של בריאות ו-וולנס, וחשוב עוד יותר, מיינדפולנס, ל-alo יש סינרגיה חזקה עם הסגנון הדינמי של הוולנס בישראל.
"החנויות בישראל יהיו בעלות אסתטיקה שלווה ומזוקקת, שיבטאו את המותג ויהדהדו את המסרים שלנו. מודל ההתרחבות שלנו ממוקד בלהפיץ את התנועה, המיידפולנס והוולנס - וזהו הצעד הראשון בהיכרות שאנו עושים עם הקהילה הישראלית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.