מספר הנסיעות ברכבת ישראל לא חזר לרמתו טרום הקורונה. בעוד שמספר הנסיעות ברכבת עלה באופן עקבי בשנים 2016־2019, הוא התרסק במהלך שנות הקורונה, ולא התאושש לגמרי מאז.
יש לכך מספר סיבות אפשריות, לרבות צמצום פעילות הרכבת בקווים הפעילים ביותר בין תל אביב לחיפה, לצורך עבודת חשמול הרכבת. בנוסף, הקורונה הכניסה יותר עבודה מהבית, מה שצמצם את הנסיעות הקבועות לעבודה - שהרכבת היא עוגן מרכזי להן.
מה זה נתון אחד ביום?
במדור "נתון אחד ביום" אנחנו מבקשים להנגיש באמצעות מספרים ונתונים סוגיות אקטואליות, להעלות לסדר היום נושאים בעלי חשיבות ולפשט אירועים מורכבים. מוזמנים להציע לנו נושאים לבדיקה
idan-e@globes.co.il
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.